Kategória: Aktuális.

A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ) éves ágazati kutatása azzal a céllal indult útjára 2006-ban, hogy felmérje a hazai direkt marketing szektor méretét, valamint a direkt marketingben használt eszközök jelentőségét. A DM Szenzor eredményei március elején lesznek publikusak.

A napokban az ügynökségi és a hirdetői oldal felé külön kérdőív ment ki. A két kérdőív tartalma eltér egymástól, a hirdetői kérdőív elsősorban a trendekre fókuszál.

A direkt marketing piac mérete 2012-ben 30,8 milliárd forint volt, vagyis lényegében nem változott az előző évben mért 30,9 milliárd forinthoz képest. A szektor több éve tartó, évi átlag 8 százalékos forgalomcsökkenése nem folytatódott az elmúlt években, így a piac figyelemmel kíséri a DM Szenzor friss adatait. A DIMSZ 2013-ban részt vett egy nemzetközi felmérésben is, a hazai eredmények alapján pedig a direct mail, a közösségi média és az email marketing kiemelkedően vezeti a rangsort. Az is jellemző, hogy Magyarországon a lead generálás a legfontosabb cél a márkaépítés és a hűségprogramok előtt.

A korábbi kutatáshoz hasonlóan a DM Szenzor adatfelmérése online történik, az adatokat január 31-ig várja a szövetség. A 2014-es DM Szenzor szakmai partnere a KutatóCentrum, főtámogatója a Magyar Posta, a kutatás eredményei márciusban lesznek publikusak.

Aki szeretne részt venni a kutatásban, és a részletes eredményeket megkapni, kérjük írjon a [email protected] email címre.
(BrandTrend)