Kategória: Aktuális.

A legtöbb mutató a márka erejét a pillanatnyi és a korábbi teljesítménye és a márkával kapcsolatban kialakult felfogás alapján értékeli. Többnyire nem veszik figyelembe, hogy a világ folyamatos és gyors mozgásban van. A globális márkák azonban dinamikusak és erőteljes változás jellemzi őket, amely különösen a jó hírnév közösségi oldalakon történő hanyatlására, alakulásának hullámzására van hatással. Tehát szükség van a márkák valós idejű, új értékelési módjának bevezetésére, illetve olyan minták alkotására, amelyek képesek meghatározni a következő időszakban várható történéseket.

A Future50 jelentés elérhető: FutureBrand – The Future50

2012 decemberében, a FutureBrand innovatív, 12 hónapon át tartó kísérletet indított a márkák erejének előrejelzését illetően. Inspirációs forrásként a tőzsdék és a fogyasztók márkák iránt érzett szenvedélye szolgált, így létrehozták a márkák egyedülálló, online kereskedelmi piacát, ahol az emberek a részvénypiachoz hasonlóan vásárolhattak és eladhattak.

A FutureBrand Index szerte a világon 1167 kereskedőt ösztönzött arra, hogy a márkájuk jövőbeli teljesítménye alapján egy értékes portfoliót építsen, és lehetőséget teremtett – több mint 1100 vezető márka bevonásával -, hogy 20 kategórián belül meg lehessen vásárolni azokat, például az Amazon.com vagy a Zopa oldalakon.

A cél egyszerű volt: ahelyett, hogy a a márka múltbeli teljesítmény mutatója alapján értékelné a márka jövőbeli erősségét, meg kívánta nézni előre, mi fog történni a következő időszakban.

A Future50 jelentés alternatívát kínál a hagyományos márka tanulmányokkal szemben, egyesíti a FutureBrand szakértőinek véleményét és tapasztalatát.
(BrandTrend)