Kategória: Aktuális.

A bécsi központtal működő, négy közép-európai országban a Superbrands rendszert működtető társaság 2013-ban indította el a Superbrands értékelést Ausztriában, Szlovákiában és Csehországban. Az első évben közel száz vállalat csatlakozott a rendszerhez. 2014-ben a fogyasztói márkák értékelése mellett, más országokhoz hasonlóan, a közép-európai régióban is elindul az üzleti márkák értékelése, a Business Superbrands program. Az új regionális vezető a cég bécsi központját irányítja, munkáját regionális munkatársak segítik Pozsonyban és Prágában, a back office pedig Budapesten működik.

Wiszkidenszky András

Wiszkidenszky András e váltással egyidőben értékesítette a Dining Guide márkanév alatt működő kiadványokat és rendezvényeket dr. Várnai Rupert ügyvédnek. A Dining Guide csapata az elmúlt években felépítette a legrangosabb magyar gasztronómiai portált, megkerülhetetlen igazodási pontot hozott létre a hazai étteremértékelésben, látványos gasztronómiai kiadványokat és kalauzokat adott ki, életre hívta a legfontosabb magyar éttermi elismerést, a Dining Guide Év Étterme Díjat, és rengeteg gasztronómiai rendezvényt bonyolított le. Utóbbiak közül a legfrissebb és leglátványosabb talán a Hold utcai DG Street Food Show sorozat volt.

Ahhoz, hogy a Dining Guide még sokáig mutathasson utat a minőségi magyar gasztronómia követőinek, személyes jelenlétre és irányításra van szükség. A jövőben a Dining Guide – részben változatlan csapattal és az elmúlt évekhez hasonló elkötelezettséggel – segíti, támogatja a magyar gasztronómiai piac résztvevőit. Wiszkidenszky a továbbiakban is regionális kiadója marad a világ legrégebbi és legelterjedtebb szállodai magazinjának, a Where-nek.
(BrandTrend)