Kategória: Aktuális.

A világon mindenhol a “fürdők országaként” ismert Magyarország évszázados hagyományaira alapozva kíván egészen új vásárlási élményt nyújtani a német tulajdonú imhaus a hazai piacon. Az előzetes igényfelmérések eredményei ugyanis azt mutatták, hogy a magyar vevők legnagyobb problémája, hogy a túl nagy termékkínálat zavaró, kellő ismeretek hiányában nehéz jól választani. Így a rendelkezésre álló időt a keresgélésre és különböző márkák összehasonlítására fordítják, nem jut elegendő figyelmük a tervezésre. Az így megtervezett fürdőszobák a legtöbb esetben csak kompromisszumokkal nevezhetők élhetőnek és esztétikusnak.

Imhaus_2

Az vállalat vezetői a kutatások eredményeinek tudatában, a meghatározó fogyasztói trendekre reagálva határozták meg üzletpolitikájukat: az imhaus ötvözi az online kereskedelmet és a tanácsadást. A 841 nm-en elhelyezkedő szaküzletben a vásárlók a tanácsadók kíséretében végigsétálva választhatják ki a nekik tetsző elemeket, amelyeket a séta végén egy 3D-s látványtervben tudnak egyben megnézni. Így még azelőtt láthatják a fürdőszobájuk előnyeit és hátrányait, mielőtt indokolatlan költekezésbe kezdenének. Az online rendelési rendszerben pedig máris megrendelhetik a valóban szükséges és jól illeszkedő elemeket.

Azok, akik hisznek a személyre szabott szolgáltatásokban az imhaus tanácsadóitól helyszíni felmérést is kérhetnek, ennek köszönhetően a szükséges pontos felmérés sem marad el a fürdőszoba felújítása során. A helyszíni szemle után a tanácsadóval közösen, már könnyedén alakíthatják ki mind funkcionalitásban, mind esztétikumban a lehető legjobban összeállított fürdőszoba tervét.

„Fürdőszobát az életünk során két, maximum három alkalommal építünk, így az ehhez szükséges tapasztalat sokunknak nem áll rendelkezésre. Az imhaus csapata ezért elkötelezetten segíti a hozzánk forduló érdeklődőket, hogy a fürdőszoba megalkotása egyszerű és élvezetes legyen. Igyekszünk minden méretből és pénzügyi keretből a legjobbat kihozni vevőink számára.” – nyilatkozta Stefan Läufer, az imhaus International ügyvezető igazgatója.

Német minőségi garancia szavatolja, hogy kizárólag olyan fürdőszoba termékek közül válogathatunk, amelyek hosszú távon is megbízhatóan szolgálják a kényelmünket. A magyar piacon már ismert márkák mellett a németországi sztenderdeknek megfelelő új termékcsaládokat is bemutat az imhaus – így a választás szabadsága mellett a minőség biztonsága is garantált.

A megnyitás kapcsán számos bevezető ajánlattal is készült az imhaus – így a fotórealisztikus 3D-s látványtervezést most minden érdeklődőnek térítésmentesen biztosítja 2014. január végéig.

A képek forrása: imhaus
(BrandTrend)