Kategória: Aktuális.

A TV2 digitális médiafelületeinek 2014-es értékesítésére meghirdetett tenderen a pályázók közül az Adaptive Media Sales House lett a győztes, így a két cég 2008 vége óta tartó kereskedelmi együttműködése idén is töretlenül folytatódik.

„A TV2-csoport csatornáinak weboldalain – tv2.hu, fem3.hu, pro4.hu, supertv2.hu, valamint más tematikus site-okon, például a sztarbansztar.hu és a halatortan.hu –, egyre szélesebb körű és kreatívabb kommunikációs megoldásokat kínálunk az ügyfeleink számára. A portfóliónk hirdetési felületeibe beleértendőek a TV2 mobiltelefonokra vagy más eszközökre optimalizált megjelenési formái, az applikációk és később a widgetek is. Az egyre fejlődő felületeink hirdetésértékesítésével 2014-ben is az Adaptive Media Sales House-t bízzuk meg, akik már évek óta kiváló partnereink ezen a területen.” – nyilatkozta Koltai Péter, a TV2 üzletfejlesztési igazgatója.

„A TV2 komoly elkötelezettséggel fejleszti a digitális portfólióját, ezért is különösen értékes számunkra, hogy folytathatjuk a hat évvel ezelőtt megkezdett közös munkát. Jelentős sikerként könyvelhető el, hogy az eddigi teljesítményünk és a versenytársakkal való összevetés alapján a TV2 vezetői újra bizalmat szavaztak nekünk.” – nyilatkozta Sopov István, az Adaptive Media ügyvezetője a megállapodás megkötése után. „Fontos stratégiai célkitűzésünk az idei évre, hogy kreatív megoldásokkal továbbfejlesszük a hazai piac legnagyobb elérésű független online portfólióját, és ennek lényegi eleme a folytatódó együttműködés.”
(BrandTrend)