Kategória: Aktuális.

Shortlistre került a kisköltségvetésű nonprofit kampányok között az Uniomedia Communications azon a nemzetközi pályázaton, amelyet a washingtoni PR News írt ki. A PR-, marketing és kommunikációs szakma képviselői körében ismert és elismert PR News minden évben több kategóriában hirdet nemzetközi megmérettetést.

Az Uniomedia az Igazgyöngy Alapítványnak készített SZUNO projekttel pályázott, ami 2012-ben indult el, gyakorlatilag költségvetés nélkül. Az innovatív, Facebook-alapú PR kampány az alapítvány kézműves termékeit népszerűsítette ismert emberek – írók, színészek, énekesek – segítségével. Indulása óta a SZUNO mintegy 4 millió forint forgalmat generált, több mint 1300 termék kelt el, és a projekt önfenntartóvá vált.

PRN-NonProfit-Awards

A kisköltségvetésű nonprofit kategóriában a PR News versenyén az Uniomedia az egyetlen európai ügynökség idén, amelynek sikerült a legjobbak közé kerülni. Tavaly a magyar PR-szakma két Prizma Kreatív PR Díjjal is díjazta az ügynökség munkáját. Az egyiket éppen a SZUNO projekt nyerte el, szintén a nonprofit kampányok kategóriában.

“Szívügyünk volt ez a projekt, nemcsak a szakmai kihívás miatt, hanem azért is, mert cégünk kiemelten fontosnak tartja, hogy rendszeresen szerepet vállaljon a társadalmi felelősségvállalás területén is. A PR-ben az a jó, hogy kevés pénzből is lehet nagy dolgokat létrehozni. Örömmel láttuk azt is, hogy az emberi történetek még mindig sok kaput képesek kinyitni, és összefogásra biztatnak” – mondta Balatoni Zsófia, az Uniomedia Communications társ-ügyvezetője.

“Óriási siker, hogy ilyen erős mezőnyben bekerültünk a legjobbak közé. Annál is inkább, mert az Igazgyöngy Alapítvány immár olyan neves szervezetekkel említhető együtt, mint a Ronald McDonald Ház vagy az ENSZ Alapítvány. Az elmúlt években ugyanis a többi között ezek a szervezetek kaptak elismerést a PR News versenyén” – tette hozzá az Uniomedia ügyvezetője.
(BrandTrend)