Kategória: Aktuális.

A Tony-díjas és négyszeres Golden Globe-jelölt Johansson a SodaStream új marketingkampányának arca, amelynek célja a világ vezető otthoni szódakészítő rendszerének népszerűsítése. A többéves együttműködés a márka és a színésznő közös reklámjával veszi kezdetét, amelyet először 2014. február 2-án, vasárnap, a Super Bowl XLVIII során láthat a közönség.

http://youtu.be/IxB_gduT1wM

„Nagyon vártuk, hogy a SodaStream csapatában üdvözölhessük a kiemelkedően tehetséges Scarlett Johansson-t. Scarlett gyermekkora óta szereti az ásványvizet, így fedezte fel a SodaStream-et is, melynek hosszú évek óta rajongója, az egészséges testkép valódi példaképe és emellett elkötelezett környezetvédő. Ezért is választottuk nemzetközi nagykövetünknek, hiszen megtestesíti azokat az értékeket, amelyeket a SodaStream is képvisel. Megtiszteltetést jelent számunkra, hogy csatlakozik a csapatunkhoz” – mondta Daniel Birnbaum, a SodaStream ügyvezető igazgatója.

A színésznő hisz abban, hogy az egészséges életmód elkötelezettség, elszántság és önmegvalósítás kérdése. Ezekre az alapvető értékekre épül a SodaStream küldetése is, amelynek célja az italgyártás forradalmasítása. A SodaStrem szódagépek könnyen kezelhető, szórakoztató megoldást kínálnak a fogyasztók számára, akik így olyan szénsavas üdítőket fogyaszthatnak, amelyek saját maguk és környezetük számára is jótékonyabb hatással vannak.

sodastream_scarlett_johansson

„Magam is régóta használom a SodaStream termékeit, és évek óta másoknak is rendszeresen szoktam ajándékba adni” – mondta el Johansson. „A vállalat egészséges test és egészséges bolygó iránti elkötelezettsége tökéletesen egyezik az elképzeléseimmel. Imádom, hogy a termékek ízlés szerint, bármilyen életstílushoz alakíthatóak. Az együttműködés köztem és a SodaStream között egy pillanatig sem volt kérdés. Alig várom, hogy megosszam a világgal a SodaStream iránti lelkesedésem!”

A SodaStream–nek köszönhetően a fogyasztók otthon, saját ízlésük szerint készíthetik el szénsavas üdítőjüket. A SodaStream szörpök globálisan több mint 100 ízben érhetők el, átlagosan kétharmad résszel kevesebb cukor, illetve kalória található bennük, valamint nem tartalmaznak magas fruktóztartalmú kukoricaszirupot és aszpartámot.

A vállalat az innovatív, újrahasznosítható palackjainak köszönhetően drasztikusan csökkenti a műanyag palackokból és fémdobozokból felhalmozódó hulladékot, amely forradalmi újítást jelent a szénsavasital-fogyasztás terén. A SodaStream biztos benne, hogy nemzetközi nagykövete, Scarlett Johansson segítségével a fogyasztók elfogadják és megkedvelik majd az otthoni szódakészítést, mint az italgyártás jövőjét.
(BrandTrend)