Kategória: Aktuális.

A megújulás a terjedelmet is érinti: mostantól 36 oldalon, magazin-formátumban jelennek meg Magyarország mérvadó nyomtatott, idegen nyelvű, heti közéleti-gazdasági kiadványai (Budapester Zeitung, Budapest Times). Az új külsőt a 2014. évi első lapszámmal vezeti be a kiadó, a budapesti BZT Media.

megújultBudapestZeitung

Az eddig hasábokba tördelt címlapokat mostantól az aktuális lapszám vezető anyagát ajánló borítóra cseréli a lap kiadója, a BZT Media. A lapok fő feladata, célja változatlan marad: a Magyarországon élő és dolgozó külföldiek és családjuk, expatok és diplomaták pontos és hiteles tájékoztatása; ezért a tartalmi összetétel sem változik.

BZTMedia_JanMainka

„A külsőt érintő változásoknak az volt a célja, hogy növeljük a lapok használhatóságát, mind az olvasók, mind a hirdetők számára“ – indokolta a lépést Jan Mainka, a BZT Media tulajdonosa. „Bízom benne, hogy a színvonalas termékeket vagy szolgáltatást hirdető cégek ki tudják majd aknázni a magazin-formátum által kínált lehetőségeket. Számunkra is fontos lépés ez: szeretnénk bizonyítani a lapok vitalitását és csapatunk nyitottságát a változásokra, megújulásra.”

megújultBudapestTimes

A külső megújulás a Corinthia Hotel Budapestben működő szerkesztőség összetételét nem érinti: a 10 főből álló, nemzetközi (ausztrál, angol, német, osztrák és magyar tagokból álló) belső szerkesztőcsapat munkáját továbbra is egy kb. 10 fős külső gárda és rendszerint 3-4 gyakornok segíti. A BZT Media Kft. kiadó idén márciusban ünnepli majd 15 éves fennállását.
(BrandTrend)