Kategória: Aktuális.

Ügynökségünk a továbbiakban is fenn kívánja tartani a stabil alapokon nyugvó növekedést biztosító üzleti stratégiáját: “mivel úgy ítéltük meg, hogy ennek megvalósításához a folyamatosan változó piaci körülmények között professzionális menedzsmentre van szükség, 2013 végén jelentős szervezetfejlesztési változásokat határoztunk el.”

Ezek egyik fontos eleme, hogy a családi tulajdonban lévő vállalat irányítását 22 év – és több éves előkészítés – után, Ferling József a fiának, Ferling Dávidnak adta át. “Én magam a továbbiakban stratégiai és üzletfejlesztési igazgatóként, kommunikációs szakértőként és tanácsadóként veszek részt a pr-ügynökség munkájában.”

Az ügynökség árbevételét 2013-ban 20 százalékkal növelte és ismét átlépte a 200 milliós határt, melyet a következő két évben szeretnének megduplázni. Ehhez olyan profi menedzsmentre van szükség, amely biztosítani tudja a környező országokat is elérő piaci növekedéshez szükséges tudást és kapacitásokat. Ebben a piaci nagyságrendben, a családi vállalkozás irányítása és fejlesztése, valamint a magas színvonalú projektek megfelelő minőségben való támogatása már külön embert kíván.

Ferling Dávid még középiskolásként, 10 évvel ezelőtt kapcsolódott be a vállalkozás munkájába. Kezdetben az informatikai fejlesztéseket felügyelte, majd az online divízió kialakítása és irányítása tartozott hozzá.  2009-ben végzett a Szent István Egyetem Gazdaság- és Társadalomtudományi Karán vállalkozásmenedzserként, miközben a legnagyobb francia felnőtt-képző egyetem bizonyítványát is megszerezte. Még ebben az évben megalapította a Ferling Webline-t, melynek munkáját szakmai díjak sora fémjelzi. Webes szakértőként a Pécsi Tudományegyetemen és kamarai képzéseken szerepelt meghívott előadóként, de emellett a magyar-horvát kamarai tagozatban, és egy horvátországi IT klaszterben is aktív szerepet vállalt.
(BrandTrend)