A logók meghatározzák a márkáról kialakult képet, a vállalati arculat, imázs szerves részét képezik, azáltal, hogy megmaradnak az emberek fejében, és különböző assziciációkat alkotnak. Elég csak a Coca-Cola, a Nike vagy a McDonald’s emblémájára gondolni – mi jut róla az embereknek azonnal eszébe?
A jó logók soha nem teszi lehetővé, hogy a fogyasztók elfelejtsék a hozzájuk kapcsolódó márkát. Ez az, ami ösztönzi őket abba az irányba, hogy egy adott terméket válasszon: az emberek hajlamosak ragaszkodni a már megszokotthoz, ismerőshöz, ami pozitív asszociációkat hoz elő.
Míg egy jól megtervezett és kivitelezett logó hozzájárulhat egy cég sikeréhez, addig ennek ellenkezője is lehetséges.
Íme, tíz rossz példa arra, hogyan teszi tönkre egy logó a vállalati hírnevet:
Catholic Church’s Archdiocesan Youth Commission
Kudawara Pharmacy
KidsExchange
MegaFlicks
Arlington Pediatric Center
Junior Jazz Dance Class
Instituto de Estudos Orientais
Office of Government Commerce
Clinica Dental
The Computer Doctors
Forrás: theuntappedsource.com
(BrandTrend)