Kategória: Aktuális.

Brazília hatalmas népességének és az egyre növekvő internetes területeknek köszönhetően születőben van a világ legnagyobb közösségi média piaca. Az eMarketer becslései szerint, Brazíliát csak Kína, az Egyesült Államok és India előzi meg a közösségi médiát használók számát tekintve. A 79 millió brazillal – 78,3%-os internet-használói arány mellett – a szociális hálózatok tekintetében, Brazília lesz a latin-amerikai országok közül a harmadik legnagyobb.

Az Experian Marketing Services októberi adatai alapján, a brazil közösségi média felhasználó 73,5%-a a Facebook-ot látogatta. A szervezet a YouTube-ra is, mint szociális hálóra tekint, így a rangsorban a második helyen (16,34%) végzett. A legjelentősebb változás a Badoo-hoz köthető, amely a harmadik leglátogatottabb közösségi oldal lett, legyőzve a Google szociális hálózatát, a Google+-t és a népszerű orkut-ot is.

Top 10 közösségi média Brazíliában

Top10Brazil social

A Facebook uralma az eMarketer becslései szerint, domináns, 2013-ban 61,5 millió ember lépett be a fiókjába legalább havonta egyszer. Ez azt jelenti, hogy 2012-es évhez képest 41.4%-os a növekedés, ami igen jelentős, figyelembe véve, hogy az elmúlt évben az ország 70,3%-a használt valamilyen közösségi oldalt, így az internet felhasználók fele aktív a Facebook-on.

Facebook-felhasználók Latin-Amerikában 2012-2017

facebook users in Brazil

2014-re, az eMarketer várakozásai szerint, a brazil társadalom 92,2%-a fog használni valamilyen társadalmi hálózatot, különösképpen a Facebook-ot.

Forrás: www.emarketer.com
(BrandTrend)