Kategória: Aktuális.

A korábban az Armaninak is vetköző Cristiano Ronaldo jó ideje nemcsak kiváló pályafutásáról, de a nők kedvenceként is híres. David Becham-hez hasonlóan számtalan márkához adta arcát, reklámoz és fotók ezrei készülnek a sportolóról.

CR7

Az új márka – a nem túl fantáziadús – CR7 nevet kapta. A kampányhoz készült fekete-fehét képeken és promóciós videóban a portugál sztárfocista látható. A bejelentésre Madrid egy történelmi, reneszánsz épületében került sor, amelynek keretein belül a vendégek és a sajtó megtekinthettek egy, a márkát bemutató 19 méter magas plakátot is.

Nagyon büszke vagyok arra, hogy hivatalosan is elindíthatom a CR7 márkát, és főleg arra, hogy a kampány egyik kinagyított képe ebben a gyönyörű madridi épületben, az egyik leghíresebb műemlékben jelenik meg.” – mondta Cristiano Ronaldo.

CR7 by Cristiano Ronaldo Underwear Launch

A fehérneműk tervezésében a focista segítője az a Richard Chai volt, aki korábban olyan neves divatházakkal dolgozott együtt, mint a Marc Jacobs vagy a Donna Karen.

Cristiano-Ronaldo-Underwear

A fehérneműk olyan kelendőnek bizonyultak, hogy nem sokkal a piacra történő bevezetés után kijött a fiatalabb férfiakat megcélzó kollekció. A klasszikus reklámeszközöket kiegészítendő, a focista egy játékkal is igyekezett népszerűsíteni a márkát. A CR7 márkában pózoló játékosoknak a saját magukról készült fotókat kellett beküldeniük, hogy végül Ronaldo egy szerencsést vendégül lásson egy Real-meccsen, majd azt követően személyesen is találkozzon vele. A félresiklott kommunikációnak köszönhetően ebből egy kisebb fajta botrány alakult ki, azonban ez cseppet sem változtatott a márka népszerűségén.
(BrandTrend)