Kategória: Aktuális.

A Huawei Technologies, az információs és telekommunikációs technológiák (ICT) egyik vezető globális szolgáltatója Pekingben aláírta együttműködési megállapodását a spanyol Liga de Fútbol Profesional (LFP) szervezettel. Így a német Borussia Dortmund (BVB), az AC Milan és az új-zélandi Wellington Phoenix után a spanyol profi ligával bővült a vállalat szponzoráltjainak köre.

Huawei_LFP_1

A megállapodás értelmében a cég integrált marketingeszközökkel fogja népszerűsíteni a spanyol ligát. Az együttműködés részeként a Huawei a Spanyolországban értékesített telefonjaira előre telepíti a szövetség hivatalos alkalmazását, valamint felhasználhatja az LFP emblémáját és a játékosok fotóit saját promóciós anyagaiban.

Az aláírási ünnepségen részt vett Jeff Liu, a Huawei Consumer Business Group alelnöke és Shao Yang marketingalelnök, Javier Tebas, a liga elnöke, Femando Sanz, a Real Madrid egykori focistája, illetve az LFP nagykövete, a mexikói futballegenda, Hugo Sánchez Márquez.

Huawei_LFP_2

„Két erős márka szövetsége jött létre, amely mindkét fél számára egyaránt előnyös. Az együttműködés tovább erősíti „Make it Possible” globális márkaüzenetünket, amely a Huawei azon törekvését fejezi ki, hogy minőségi termékeivel támogassa az embereket álmaik és céljaik elérésében” – mondta Jeff Liu.

„A világ élvonalába tartozó labdarúgó-szövetségként nagyon örülünk a Huaweijel való együttműködésnek, amely minden bizonnyal a futballrajongók lelkesedését is növelni fogja nemcsak a sport, hanem a technológia iránt is” – nyilatkozta Javier Tebas.

Huawei_LFP_3

Hugo Sánchez Márquez, aki csapatával ötször egymás után szerzett bajnoki címet, így nyilatkozott: „Ez egy nagyszerű lehetőség, és biztos vagyok benne, hogy a Huawei okostelefonjai új élményt fognak nyújtani szurkolóink számára.”

2013-ban a Huawei több futballcsapattal kötött szponzorációs szerződést, így az AC Milannal, a BVB-vel és a Wellington Poenix-szel is, amelyeket a fogyasztók pozitívan fogadtak. A harmadik negyedévben a Huawei volt a harmadik legnagyobb okostelefongyártó az IDC, a Strategy Analytics és a Canalys riportjai szerint.
(BrandTrend)