Kategória: Aktuális.

KLM bevezeti a www.klmdreamcatcher.com, oldalt, ami rendkívüli megoldásokkal teszi lehetővé egy-egy utazás személyre szabását. A DREAM CATCHER program olyan népszerű hivatkozások adatait rendezi az utasok igényeinek megfelelően, mint például a Trip Advisor, Yelp.com, Google, Wikipedia, Facebook, YouTube, Muselia, Last FM vagy a Flickr. Több ezer utastól és helyiektől származó értékelés segítségével egyszerű és inspiráló módon készíthető elő az utazás. A KLM az első légitársaság a világon, amely ilyen jellegű, full szerviz megoldást kínál.

Adja meg a kívánt célállomást és az időtartamot, és hagyja, hogy a KLM DREAM CATCHER minden szükséges tudnivalót pillanatokon belül prezentáljon: időjárás, programok, utazási tippek, hotel és étterem kritikák, látnivalók, shopping lehetőségek… Jelölje meg kedvencként az Ön számára fontos infókat, és a KLM DREAM CATCHER összesíti, elhelyezi az Ön személyes térképén. Ezt a térképet könnyen áthelyezheti okos telefonjára, kinyomtathatja, megoszthatja barátaival vagy egyenesen le is foglalhatja járatát az oldalon.

KLM dream

“Az teszi valóban egyedivé ezt az új közösségi programunkat, hogy először van lehetőségünk az utasainknak olyan átfogó képet mutatni a választott úticéljukról, amely hiteles és megbízható. Nem csak repülőjáratokat kínálunk, hanem a KLM DREAM CATCHER-nek köszönhetően már az út tervezésében is segítséget nyújthatunk. A helyi lakosok visszajelzésénél megbízhatóbb forrást nem is találhatnánk ahhoz, hogy megtudjuk melyek a legjobb és legfelkapottabb helyek egy-egy világvárosban. Ezzel a programmal új szintre emeljük a közösségi médiában való jelenlétünket, ezen a felületen kínált szolgáltatásainkat.”- nyilatkozta Lionel Lassalle, az Air France KLM Észak Európa social media és co-branding menedzsere.
(BrandTrend)