Kategória: Aktuális.

A kampány feladata a karácsonyi promóció üzenetét és a napi ajánlatokat a versenytársak ünnepi aktivitásaitól megkülönböztető módon eljuttatni a célcsoporthoz, és a METRO-t, mint legfőbb „nagybevásárlási forrást”, beépíteni a köztudatba. Az elsődleges célcsoport természetesen az áruházlánc nagykereskedelmi jellegéből adódóan a professzionális vásárlók, azaz a vendéglátó ipari, kiskereskedő és egyéb vállalkozások beszerzői.

A Laboratory Ideas által készített kampány főszereplője az ünnepi időszak legnagyobb “beszerzője”, a Mikulás, aki csinos segítőivel igazi profi vállalkozóhoz méltóan intézi az “év legnagyobb bevásárlását” a METRO áruházakban. Az ünnepi kampány szlogenje „Nagykarácsony Nagykeráron!” A tévé kampány két filmből áll, melyek végén naponta változó akciós ajánlatok szerepelnek. A kampányhoz tartozik egy hosszabb és „szabatosabb” online vírusfilm is.

Credit:
rendező-operatőr: Gács Tamás
kreatívigazgató: Haszon Sándor
art director: Farkas Ferenc és Bozzai Kriszti
copywriter: Benedek Gergő
account director: Bartha Gizella és Szebellédi Kriszta
producer: Vásony Barbara
Mikulás: Köles Ferenc
METRO marketing: Juhász Attila és Sztankovits Mónika

Videók:


(BrandTrend)