Kategória: Aktuális.

A közvetlen értékesítést végző H2Online Kft. tevékenysége 2013. novemberétől hangsúlyosabb médiaügynökségi megjelenéssel egészül ki, ahol az egészségportál képviseletét a CEMP Sales House látja el.

A WEBBeteg.hu közel hat éve van jelen a médiapiacon, a gemius/Ipsos Audience közönségmérési adatai szerint 2013-ban átlagosan havonta több mint 600 ezer belföldi felhasználót ért el tartalmaival. A portál erőssége a magas fokon szegmentált tematikus célcsoport-elérés, és a szakmailag hiteles, ellenőrzött, a klasszikus orvoslás érékeit képviselő egészségkommunikáció.

A WEBBeteg.hu indulása óta valamennyi évben díjat nyert kategóriájában Az Év Honlapja versenyen, valamint rendelkezik a svájci Health On The Net Foundation az egészségügyi információk megbízhatóságát és hitelességét garantáló HONcode tanúsítványával.

webbeteg

A portál értékesítését az elmúlt években kizárólag a WEBBeteg.hu-val azonos cégcsoportba tartozó H2Online digitális ügynökség végezte, elsősorban a pharma szektor szereplői számára. A módosult stratégiai helyzetben a H2Online Kft. továbbra is kiszolgálja közvetlenül a pharma szektorból kikerülő ügyfeleket, míg a non-pharma szektorban, illetve az ügynökségi kampányok esetében a CEMP Sales House látja el az értékesítési feladatokat. Az együttműködéstől a WEBBeteg.hu – a speciális szakmai tervezést is szolgáltató közvetlen ügyfélkapcsolat fejlesztése mellett – az ügyfélkör további bővülését várja.

A megállapodással a CEMP Sales House által biztosított havi elérés közel 100 000 valós felhasználóval, a médiafelület mintegy 10 millió AV banner megjelenéssel bővül, elsősorban a női célközönség magas affinitásával.
(BrandTrend)