Kategória: Aktuális.

Titkos szavazáson az IAB Hungary tagszervezeteinek képviselői Szutor Ferencet – és személyében ismét az Adverticumot – találták érdemesnek arra, hogy a digitális iparág szakmai szervezetének elnökségében képviselje a szolgáltatói piac érdekeit.

“Megtiszteltetés számomra, hogy bizalmat kaptam a magyarországi IAB szervezet tagjainak körétől. Szakmai tapasztalatommal azon leszek, hogy támogassam az IAB, mint Magyarország legjelentősebb digitális marketing szövetségének munkáját.” – mondta Szutor Ferenc, az Adverticum vezérigazgató-helyettese.

Szutor Ferenc

Szutor Ferenc 1997-2000 között az Argo Rt.-nél, illetve az Option Kft.-nél dolgozott mint webfejlesztő és projektvezető. 2000-2004 között a Netrix Internet Kft. társtulajdonosa, illetve projektmenedzsere, 2005-2010 között az Orgament Rendezvényszervező Kft. társtulajdonosa és ügyvezetője volt.

2000 óta tagja a Prím, majd az Adverticum csapatának, ahol kezdetben designerként és projektmenedzserként, később pedig az online üzletág igazgatójaként dolgozott. 2005-től kereskedelmi és ügyfélkapcsolati igazgatóként vett részt a cég életében, majd 2013-tól az Adverticum Zrt vezérigazgató-helyettese. Tanulmányait a Budapesti Műszaki Főiskolán, illetve a Budapesti Kommunikációs Főiskolán végezte.
(BrandTrend)