Kategória: Aktuális.

Ők képviselhetik Magyarországot a fiatal tehetségek megmérettetésén a világ egyik legrangosabb reklámversenyén, Lisszabonban, decemberben.

Az előválogató a Kreatív Utánpótlás (KRU) idei utolsó megmozdulása volt: a versenyt a  Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) a kirowski Isobarral karöltve és a Magyar Telekom támogatásával szervezte megKreatív Kolóniában. 14, 28 év alatti szövegíró-art director páros küzdött azért, hogy kijuthasson az Eurobestre.

A zsűri tagjai, Istvánffy Zoltán, a TeamRed kreatívigazgatója, Jedlicska Márton, a kirowski Isobar kreatívigazgatója, Kiskádár Tamás, a Mito kreatívigazgatója és Rózsa Iván, a Magyar Telekom kommunikációs vezetője voltak, a feladat pedig a Magyar Telekom újonnan bevezetett Next díjcsomagjára kapott brief alapján egy kreatív kommunikációs ötlet kitalálása.  A lisszaboni részvételi díjat, a repülőjegyet és a szállást – a Magyar Telekom segítségével – a MAKSZ állja.

nyertes_csapat_Eurobest2013_FB

A KRU a MAKSZ és a kirowski Isobar közös kezdeményezése annak érdekében, hogy a tehetséges magyar fiatalok utat találjanak a reklámszakmába és, hogy külföldön is bárhol megállják a helyüket. Ebben az évben a KRU szervezte a Cannes-i Young Lions előválogatót, Portfolio Night-ot, adta ki a Nemes Juli ösztöndíjat is és most az Eurobest Young Creatives hazai előválogatót.

A KRU létezése óta a hazai előválogatók lemodellezik, miként zajlanak a nagy nemzetközi versenyek, így a magyar nyerteseknek nagyobb esélyük van a sikeres szereplésre nagy nyomás alatt, angol nyelven. Talán ennek köszönhetően is szerepeltek sikeresen az eddig kiválasztott csapatok: a fiatal magyarok tavaly az Eurobesten ezüstöt nyertek, idén a Cannes Young Lions-on pedig egy  bronz oroszlánt. A KRU következő eseménye a budapesti Portfolio Night és Cannes Young Lions megszervezése lesz.
(BrandTrend)