Kategória: Aktuális.

A mobiltársaság novembertől új arculattal, márkaüzenettel és tarifacsomagokkal igyekszik a modern, fiatal fogyasztók elvárásainak megfelelni, akik a lehető legkevesebbet szeretnének foglalkozni a különböző perc-, SMS- és adatforgalmi díjakkal, ugyanakkor nyitottak a legújabb elektronikus és online szolgáltatások kipróbálására.

A most megújuló márka közel húsz éves magyarországi története során nagy utat tett meg. Az eredetileg Pannon GSM néven induló mobiltársaság, amelynek fő profilja 17 éven át a családok kiszolgálása volt, 2010-ben nevét Telenorra változtatta.

A vállalat két éve a Hipernet debütálásával nyitott a fiatalabb generációk felé, hiszen a mobilkommunikációs iparágban a hangsúly egyre inkább a digitális szolgáltatásokra helyeződik át, amelynek elsődleges célcsoportját a fiatalok jelentik. A velük való kommunikáció most új márkaüzenettel és friss arculati elemekkel folytatódik.

A megújult márka új üzenete: „A felfedezés szabadsága”. A megújult arculat központi eleme egy, a Telenort szimbolizáló kék ajtó, amelyen átlépve a felfedezések világa tárul fel, tele új élményekkel és lehetőségekkel. A felfedezésre váró világot kék sziluettek szimbolizálják, amelyhez a televíziós spotokban dinamikus zene párosul.

„Nem véletlenül az ajtót választottuk az új arculat központi elemévé, hiszen a mobilkommunikáció és a legújabb digitális eszközök valóban új kapukat nyitnak a felhasználók számára. A Telenor új világában a felfedezés szabadságát az ország leggyorsabb 4G hálózata, a Hipernet 4G mellett a megújult korlátlan tarifáink és új szolgáltatásaink biztosítják az újdonságokra nyitott előfizetőink számára.” – mondta el Mike Michel, a Telenor Magyarország marketing vezérigazgató-helyettese.

A Telenor megújuló korlátlan tarifacsaládjában minden dinamikus, napjaink technikai vívmányait többé vagy kevésbé aktívan használó fogyasztó megtalálhatja a számára legideálisabb megoldást, így szabadon, kötöttségek nélkül, gondtalanul fedezheti fel az őt leginkább érdeklő tartalmakat. Az All-Intarifacsalád minden tagja tartalmaz belföldi adatforgalmat, az All-In L és XL tarifacsomagra előfizető ügyfelek pedig a Hipernet 4G-hálózat nyújtotta világszínvonalú sebességet is kihasználhatják.

Az All-In S tarifával, amely 150, bármely belföldi alapdíjas hálózat irányába lebeszélhető percet és 300 MB belföldi adatforgalmat tartalmaz, egy tetszőlegesen választott Telenoros hívószám korlátlanul hívható hálózaton belül. Az All-In M tarifa korlátlan Telenor hálózaton belüli hívást, 180, belföldi hálózaton kívüli díjmentes percet és 500 MB belföldi adatmennyiséget tartalmaz, míg az azonos adatmennyiséget kínáló All-In L és All-In XL 4G-képes tarifák minden alapdíjas hálózatba korlátlan belföldi beszélgetést és üzenetküldést biztosítanak. Utóbbi a 2 GB belföldi adatforgalom mellett a Deezer Zene szolgáltatás havidíját is tartalmazza. A korlátlan tarifák mellett a kedvező havidíjú Start csomag a költségtudatos felhasználóknak kínál jó megoldást.

Az új tarifákhoz új havi- és egyszeri díjas adatcsomagok is igénybe vehetők. A Hipernet 4G elérést biztosító adatcsomagok már 1490 forinttól, míg az egyszeri adatjegyek már 990 forinttól elérhetők.  Akik egy másik mobileszközükön, például a táblagépükön is szeretnék felhasználni a rendelkezésükre álló adatkeretet, azok ezt a kedvező havidíjú adatmegosztó SIM-mel tehetik meg.

Az aktuális akcióban pedig most megújult kínálatból választhatnak készüléket az előfizetők 70%-os kedvezménnyel, készülékenként egy meghatározott tarifacsomag-kategóriába tartozó tarifacsomagra vállalt 2 év tarifahűség esetén.

További információ az All-In tarifacsaládról: http://www.telenor.hu/all-in
(BrandTrend)