Kategória: Aktuális.

November elején két új ügyfelének indított online médiakampányt a Core Digital. A MIRELITE márka első online kampányához a Core Digital tervezte és vásárolta a médiát, míg a Béres Gyógyszergyár Zrt. Koleszterin Kontroll márkája számára az origoval közösen tartalmi együttműködést dolgozott ki.

A MIRELITE márka első online kampányának célja a márka ismertségének újraépítése, valamint a fogyasztók edukációja a márka történetével, illetve a mélyfagyasztott technológia előnyeivel kapcsolatban. Az 1945 óta piacon lévő magyar márka egyik legfontosabb kihívása az általános kategória-névadó MIRELITE megkülönböztetése, melyben fontos szerep jut az évtizedek során ikonikussá vált, a csomagolásokon a kezdetektől szereplő eszkimó figurájának. A tartalmi megoldásokra, display hirdetésekre és online videóra építő, többek között a Sanoma és a NoSaltyfelületein, valamint a facebookon futó kampányt a Core Digital tervezte és vásárolta, kreatívjait pedig a SweetChilli készítette.

BERES Origo rovatszponz

Egy korábbi médiatanácsadási projektet követően a Béres Gyógyszergyárt Zrt. a Core Digitalt bízta meg a Koleszterin Kontroll márkájának online kampányának kialakításával. Klasszikus display kampány helyett a Béres a Core Digital tanácsai alapján egy olyan tartalmi együttműködést dolgozott ki az origoval, ami az ismertségépítő prémium displaymegoldások mellett teret nyújt a koleszterinnel és a természetes hatóanyagokat tartalmazó termékkel kapcsolatos edukációnak. A kampányban így fontos szerephez jutnak a szerkesztőségi tartalmak, infovideók, hírlevelek, regisztrációgyűjtő micropromóciók, quizzek és a vásárlást ösztönző kuponok. A kampánykreatívokat az ABSOLUT Reklám készítette.
(BrandTrend)