Kategória: Aktuális.

A vállalat és az AC Milan a napokban az olasz labdarúgócsapat főhadiszállásán jelentette be együttműködését. A hivatalos eseményen részt vett George Zhao, a Huawei Italy vezérigazgatója, Daniele De Grandis ügyvezető igazgató, Adriano Galliani az AC Milan elnökhelyettese és ügyvezető igazgatója, valamint a klub egykori játékosa és nagykövete Franco Baresi is.

Huawei_sponsorship

A világszerte élenjáró telekommunikációs gyártó és a világ egyik legsikeresebb futballcsapata közti együttműködés a két márka ismertségét igyekszik kiaknázni, amelyben az AC Milan játékosai is szerepet vállalnak a kommunikációs és promóciós tevékenység erősítése érdekében. A szerződés értelmében a Huawei az AC Milan mobilkommunikációs partnereként okostelefonokkal és táblagépekkel látja el a csapatot.

„A 2011-es pekingi Szuperkupa szponzorációs sikerei után izgatottan várjuk együttműködésünk folytatását az AC Milan csapatával. A világ vezető klubjai közé tartozó csapat sikerorientált szakmai törekvései egybecsengenek a fogyasztói piacon általunk elérni kívánt célokkal. Az AC Milan Kínában elért népszerűsége rengeteg új együttműködési lehetőséget hozhat számunkra a közeljövőben.” – nyilatkozta George Zhao, a Huawei Italy vezérigazgatója.

A kezdetben telekommunikációs technológiák és eszközök szállításával foglalkozó Huawei fokozatosan vetette meg lábát a fogyasztói piacon, ahol mára mobileszközök széles skáláját kínálja.

ACMilan

„Ez az együttműködés kiváló lehetőséget nyújt arra, hogy a Huawei márkát és termékeket Olaszországon és Európán túl az eddigieknél még szélesebb körben, a világ minden táján megismerjék. Büszkék vagyunk arra, hogy a Huawei neve mostantól az AC Milan márkanévhez kapcsolódik, hiszen a kiemelkedő teljesítmény úgy a focistákon, mint termékeinken, többek között legújabb okostelefonunkon, az Ascend P6-on tetten érhető.” – mondta Daniele De Grandis, a Huawei Italy ügyvezető igazgatója.

(BrandTrend)