20 év után, a Maxus-tól megválva a JYSK lakberendezési bolthálózat a Carat-ot választotta új médiaügynökségi partneréül. A Carat 17 országban – köztük Magyarországon is – kezeli mostantól a JYSK médiatervezési és -vásárlási feladatait.
A tendergyőzelem azt mutatja, hogy a Carat működési modellje alkalmas az országokon átívelő médiatervezési és -vásárlási feladatok hatékony elvégzésére, valamint hogy a médiaügynökség jelentős tapasztalattal rendelkezik a nemzetközi kereskedelmi láncok területén.
„A JYSK tenderre vitt stratégia a Carat digitális média kompetenciáján alapult, kiegészítve a helyi piacok pontos ismeretével.” – mondta Ulrik Petersen, az Aegis Media Aarhus vezérigazgatója.
A JYSK székhelye Dániában, Aarhus-ban van, az egyes piacokon azonban a lokális médiaügynökségi irodák a helyi JYSK menedzsmenttel dolgoznak majd együtt.
(BrandTrend)