Kategória: Aktuális.

A Magyar Labdarugó Szövetség (MLSZ) a sportszerű és szenvedélyes, de gyűlöletmentes szurkolásért indított TCR-kampányt tavasszal, amelynek első szakaszában az NB1-es, vezető klubok tagjai hangsúlyozták: A gyűlölet nem pálya! A mostani, őszi folytatásban pedig az OTP Bozsik-programban résztvevő gyermekcsapatok fiatal labdarugói, mint szurkolók közvetítik az üzenetet.

A kampányt – amely sajtóhirdetés, óriásplakát és tv-szpot formájában fog futni az év hátralevő részében – ezúttal is a Human Telex Reklámügynökség jegyzi.

A reklámfilmet a napokban kezdték sugározni, az MLSZ és a kampány fő médiapartnerei, az MTVA és a Sport Televízió csatornái.

Megrendelő: MLSZ
Kreatívügynökség: Human Telex Reklámügynökség
Stratégiai és kreatív igazgató: Hajnal Tamás
Ügyfélkapcsolati igazgató: Bayer Ákos
Vezető szövegíró: Nagy László
Art director: Lénárd György
Rendező: Nyitrai Márton
Operatőr: Marosi Gábor
Produkciós cég: Filmpartners
Fotó: Mészáros László

(BrandTrend)