Kategória: Aktuális.

A 12. magyarországi EFFIE-gálán a leghatékonyabb kampánynak kijáró platina díjat ez alkalommal is a Hosszútávú hatékonyság kategória egyik nyertes kampánya kapta. Ez alkalommal a fődíjas az Antenna Hungária megbízásából készült Mindig TV Extra márka piaci bevezetése és felépítése lett, a platina elismerést a megbízó mellett az ACG-nek és a Well Reklámügynökségnek adták át.

A közel 120 neves marketingkommunikációs szakemberből álló zsűri 81 pályaművet juttatott a döntőbe, közülük 48 kampány alkotói, azaz a megbízók és a reklám-, ill. médiaügynökségek kaptak díjat. A legtöbb díjazott a Nem tartós fogyasztási cikk-élelmiszer (6), ital (6), Társadalmi célú kommunikáció (6), Szolgáltatás (5), Bevezető kampány (5), Hosszútávú hatékonyság (4) és Image (4) kategóriákban döntőbe jutott kampányok közül került ki.

A legtöbb díjat az ACG gyűjtötte be (9), az OMD szintén 9 díjnak örülhetett, a DDB pályázóként és társügynökségként összesen 6 díjat vehetett át. A MEC 5, a Café Communication, a Human Dialog, a Mindshare és a White Rabbit 3-3, míg a PHD, a Carat, a MediaCom, a PanMedia, valamint a Team Red és a Mito 2-2 díjjal térhetett haza. Díjazott lett továbbá a Young & Rubicam, a Wunderman, a HPS Experience, a DRAFTFCB és a Human Telex csapata.

A hazai EFFIE-t a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) és az idén 75 éves Reklám Világszövetség (IAA) Magyar Tagozata közösen szervezi. A díjat 1968-ban az Amerikai Marketing Szövetség alapította New Yorkban. Jelenleg több mint 40 országban rendezik meg világszerte.

A 12. EFFIE támogatói voltak:

Axel-Springer, MTVA, Sanoma Média Budapest, Kreatív, BrandTrend, RentIT, Copy General, Sign, Marketing&Média, mmonline, Budapesti Operettszínház, Pepsi, Bonbonetti, Imperial22, NagyÁgota Collection.
(BrandTrend)