Kategória: Aktuális és Kutatás.

Az ARworks üzleti ügyfelei részére – az Augmented Reality mellett – okostelefonos alkalmazások fejlesztésével is foglalkozik. Kutatásukban arra keresték a választ, hogy a hazai autóimportőröknek, mennyire fontos az a jómódú célcsoport, amely okostelefont használ.

Tudván, hogy nem minden cégnek van teljes vagy adott modellhez kötődő applikációja, ezért az összehasonlíthatóság kedvéért nem egy-egy ilyet, hanem a mobiloldalon megnyíló hazai hivatalos honlapokat vették górcső alá.

auto-markak-mobilra

A kutatási anyag elérhető: AutoMobileSiteSurvey_byArworks_2

A linken található oldalakon 38 hazai autómárka honlapja látható mobiltelefonon, valamint – az összehasonlítás kedvéért – laptopon megnyitva. Az anyag, így egyértelműen mutatja, milyen élmény várja az autóvásárlás előtt állókat, ha okostelefonról keresik fel egy-egy importőr oldalát. E mellett, köszönhetően a PC-s nézeteknek, a laptopon látott design és átláthatóság összehasonlítására is lehetőséget ad.

auto-markak-weben

A szinte teljes piacot lefedő anyagban jól látható, van még mit tenni, hogy az okostelefont használók is megkapják a megfelelő figyelmet. Persze ez csak részben jelenti a mobiloptimalizált honlapok létét. Ennél sokkal nagyobb lehetőségek vannak az önálló alkalmazások fejlesztésében. Legyen az például egy új modellt bemutató Augmented Reality vagy éppen az ügyfélkörrel való folyamatos kapcsolattartást támogató lojalitás alkalmazás vagy bármi más.

(BrandTrend)