Kategória: Aktuális.

A Magyar Marketing Szövetség 2013. szeptember 25-én tartotta rendkívüli, elnökválasztó közgyűlését, ahol az MMSZ tagjai egyhangúlag Hinora Ferencet választották meg 4 éves időtartamra a szövetség első számú vezetőjének.

Hinora Ferenc nemzetközileg akkreditált vezetőfejlesztő, aki az elmúlt években már hatékonyan segítette a MMSZ sajtótevékenységét és ezen felül a szervezet egyéb munkájába is bekapcsolódott.

A Szövetség tagsága úgy látja, hogy a megújuláshoz egy fiatal, de tapasztalt, innovatív és menedzserszemléletű elnök kell, ezért szavazott bizalmat a szakembernek.

A frissen megválasztott elnök a közgyűlésen prezentálta a szervezet jövőjével kapcsolatos elképzeléseit, amelyet a Szövetség új szlogenje, a “Nyitott, innovatív szakmai műhely” köré épített. A Magyar Marketing Szövetségnek szerinte elsősorban nyitottságot, kezdeményezést, aktivitást kell mutatnia a szakma felé, a tevékenységében a meglévő szakmai értékekre építkező, újszerű elképzelések bevezetését kell támogatnia és a hazai marketing-piac minden szereplője felé kommunikálnia.

A Szövetség elnökének és elnökségének eltökélt szándéka, hogy a szervezet a jövőben számos szakmai együttműködést és partneri kapcsolatot alakítson ki társszervezetekkel, egyéb szakmai közösségekkel és az üzleti szféra szereplőivel. A belső munka hatékonyságát a tagozati munka felfuttatásában látják, a cél, hogy a szervezet szakmai műhelyként megújuló szolgáltatásaival, kézzelfogható szakmai segítségével álljon a tagság és a marketing szakma rendelkezésére.

Ennek a filozófiának a jegyében vezeti be a Szövetség új márkaként a Digital Hack elnevezésű országos online marketing konferenciát is, mely november 5-én Budapesten a Boscoloban kerül megrendezésre. A konferencia a digitális témakört öleli fel, az előadások az új trendek és technológiák bemutatását és annak alkalmazását mutatják be az érdeklődők számára az interaktivitásra helyezve a hangsúlyt.

Hinora Ferenc beszédében elmondta, hogy az MMSZ egy olyan szervezet, amely nemcsak érdekképviseletet, hanem azon túlmutató célokat és feladatokat is el tud látni. Ennek szellemében a jövőben több új projektet, aktivitást fog a Szövetség megvalósítani. Az új elnök azt is megerősítette, hogy az MMSZ továbbra is támogatja a széleskörű iparági összefogást, így a reklámadóval kapcsolatos egyeztetésekben is aktív szerepet kíván folytatni.
(BrandTrend)