Kategória: Aktuális.

Az idén nyolcéves Coca-Cola Testébresztő program mostanáig 500 sport és szabadidős rendezvényen mintegy 3 millió embert mozgatott meg.

Az üdítőital ipar szeptemberben, Münchenben megrendezett „Oscar” díjátadóján a Beverage Innovation Awards legjobb egészségkommunikációs kezdeményezéséért járó díját a Coca-Cola Magyarország vehette át Testébresztő programjának kalória-egyensúly kampányáért.

Az üdítőital-  és ásványvízipar legrangosabb globális vetélkedőjén idén 40 országból, 29 kategóriában mintegy 370 pályázó indult.

A kampány részeként Aktív Életmód Tábor indult, ahol a résztvevők vállalták, hogy edző, dietetikus, pszichológus segítségével megváltoztatják addigi életmódjukat. A tábor eseményeit az egyik országos kereskedelmi csatorna nyolc hétig tartó sorozatban dolgozta fel, a kezdeményezésről az egyik népszerű rádiócsatorna is folyamatosan hírt adott. A táborról és a Testébresztő eseményekről az érdeklődők online csatornákon – a program Facebook oldalán és honlapján – is tájékozódhattak. A kommunikációs kampány összesen több mint 11 millió embert ért el.  A kampány megvalósításában a Person Communications volt a Coca-Cola Magyarország kommunikációs partnere.

coca-cola-testebreszto

A Coca-Cola Testébresztő programja 2005-ben indult útjára, azóta 500 sport és szabadidős rendezvényen mintegy 3 millió embert mozgatott meg Magyarországon. A program célja, hogy szabadidősport rendezvények támogatásával – mint amilyen például a Coca-Cola Női Futógála vagy a Coca-Cola Testébresztő Női Mozgásfesztivál – a rendszeres testmozgás, az egészséges életmód és a kalória-egyensúly fontosságára hívja fel az emberek figyelmét. A Testébresztő program 2009-ben már elnyerte az üdítős „Oscar-díjat”, a Beverage Innovation Awards legjobb egészségmegőrző kezdeményezése kategóriájában.

A Coca-Cola Magyarország két másik pályázata is kiválóan szerepelt a Beverage Innovation Awards versenyen.  A vállalat a Danube Flow – Hív a Duna! programsorozat megrendezésében vállalt közreműködéséért a legjobb társadalmi felelősségvállalási kezdeményezés kategóriában jutott a döntőbe. A tavasztól őszig tartó programsorozat a Duna természeti és kulturális értékeit népszerűsíti elsősorban a városi lakosság körében.

Ugyancsak sikerrel szerepelt a Beverage Innovation Awards pályázaton a Coca-Cola Magyarország zalaszentgróti palackozó üzemében végrehajtott energiatakarékossági projektje. A beruházás eredményeként Magyarország egyik legnépszerűbb ásványvize, a NaturAqua forrásának vizét az ország második legnagyobb vízpumpás hőszivattyújával a palackozóüzem hűtésére és fűtésére használják, évi 500 tonnával csökkentve ezzel a létesítmény szén-dioxid-kibocsátását.
(BrandTrend)