Kategória: Aktuális.

Ezzel egy időben a verseny kabalafigurája ügynökségi utazásra indult.

A Golden Dove elindult reklámvilágot látni! Minden ügynökségen egy napot tölt, hogy a saját tollazatán is tapasztalja, hogy születnek a díjnyertes ötletek. A tavaly Kerest-Eleknek keresztelt madár egy napját dokumentálhatják az ügynökségek, és a szövetség facebook oldalára tölthetik fel. Ezt követően a házigazda ügynökség dönti el, hova küldi további a DIMSZ kabalafiguráját. A Café Connection, a Hírek Média, a Sakkom Interaktív, a Republic Group, az Okego és a Carnation után az Ebola Playhez került a galamb, akik egy különleges animgiffel lepték meg a szövetséget.

DIMSZ-golden-dove

A JWT után jelenleg a Spiritcom médiaügynökségnél dolgozik a Golden Dove, a legújabb híreket itt lehet figyelemmel követni.

A Golden Dove versenyt első alkalommal 2005-ben szervezte meg a szövetség, a verseny arculatát a neves grafikus és illusztrátor, Takács Mari alkotta meg. A kreatív minden évben megújult, több alkalommal a versenyt kísérő Golden Dove konferencia tematikájához illeszkedett.

Nevezési határidő: október 1., a versenyről bővebb információk ITT érhetőek el, a verseny díjátadója október 4-én 18.00-kor lesz a SmartShow keretein belül.
(BrandTrend)