Kategória: Aktuális.

„Oldalaink reklámfelületeinek értékesítéséhez olyan partnert kerestünk, akinek online piacismerete, szakmai háttere segítségünkre lesz abban, hogy a hirdetők számára még jobban bizonyíthassuk a Használtautó.hu-ban rejlő potenciált. Weboldalainkkal olyan embereket érünk el, akik a közeljövőben autóvásárlást terveznek. Emellett tudjuk, hogy a látogatóink milyen színű, márkájú, korú, benzines vagy dízel autót keresnek, és azzal is tisztában vagyunk, mennyi pénzük van rá. Ezek ismeretében célzott, hatékony megjelenést tudunk biztosítani hirdetőinknek.” – nyilatkozta Fodor László, a Használtautó marketingvezetője.

„A hirdetőknek olyan megoldásokra és felületekre van szükségük, amelyekkel egyszerre tudnak márkát építeni és eladni. Erre leginkább a vásárlást előkészítő (ár-összehasonlító) és az apróhirdetési oldalak a leghatékonyabbak. A közös termékfejlesztés eredményeként mostantól a Használtauto.hu számos új, nagyméretű, látványos, videóhirdetésre is alkalmas megoldással áll a hirdetők rendelkezésére. Legyen szó márkaépítésről, termékbevezetésről, készletkisöprő kampányról, a Használtautó csoport korszerű és targetált eszköz a hirdetők kezében. Büszkék vagyunk rá, hogy bennünket bíztak meg az értékesítéssel.” – nyilatkozta Péli Árpád, az EvoMedia ügyvezetője.
(BrandTrend)