Kategória: Aktuális.

Király Anita 2001-ben szerzett diplomát a Szent István Egyetemen, ám diplomamunkája elkészítésekor már érezte, hogy a mérnöki pálya nem neki való. Álláshirdetések böngészése közben bukkant egy junior médiatervezői pozícióra az Initiative Médiánál. Az itt töltött idő eldöntötte: Anita jól választott. Rabul ejtette az Excel-táblák világa, MOL promóciós kampányt tervezett, majd jött az EVO üzemanyagok bevezetése, pár hónap múlva pedig már a következő évi stratégián dolgozott.

Az Initiative Médiát követően a másik oldalon is kipróbálta megszerzett tudását: dolgozott a Sport1-nél és a Rádió1-nél, értékesítő, kutató és csoportvezető pozíciókban. Szíve visszahúzta az ügynökségi világba, így a Zenith-nél helyezkedett el. Karrierjének legintenzívebb időszakát töltötte el itt, rengeteget tanult, közel 20 ügyféllel dolgozott, s beletanult a tv deal-ezésbe is, két év után azonban kifinomultabb munkafolyamatokra és családiasabb légkörre vágyott, így 2006-ban a Café mellett döntött.

kiraly-anita-cafe-media

„Olyan ügynökséget kerestem, ahol van idő meghallgatni az ügyfelet, ahol ő is meghallgat és értékeli a véleményed, tudásod, tapasztalatod. Ahol azt érezzük, hogy egymásért vagyunk, azért, hogy jót csináljunk, és ebben időről időre új lehetőségek adódnak. Hiszek a számokban, hiszem, hogy mindenre van logikus és értelmezhető magyarázat. A mérnöki tanulmányaim során tanultam meg azt, hogy mennyire fontos az egész egyben és legalább ugyanennyire fontos annak minden összetevője. Így van ez a mi szakmánkban is, komplex kampányokat tervezünk, annak minden részletével, minden emberi összetevőjével. Öten lányok – ez a média szakosztály. Őszinte, nevetéstől hangos, mindent megoldó csapat, büszke vagyok rá, hogy a vezetőjük lehetek” – mondja Anita.
(BrandTrend)