Kategória: Aktuális.

A Coca-Cola európai kampánya hosszas előkészítést igényelt, mert egyrészt négy hónapig folyamatosan zajló, aktív promócióra még a Coca-Cola-nál sem volt eddig példa, másrészt a 34 kampányoló országban egyszerre induló értékesítés komoly logisztikai kihívást jelentett. A kampány szervezését már 2012 augusztusában elkezdték. Ez is szükséges volt ahhoz, hogy megfelelő számú egyedi termékcímkét tudjanak készíteni.

A 34 európai országban egyszerre zajló kampány Magyarországon óriási sikerrel zárult, több mint 47 millió palackon és dobozon cserélték le a termék logóját a 150 leggyakoribb keresztnévre és néhány becenévre. A keresztneveket a 0,5 literes palackokon, a beceneveket és gyűjtőneveket a 0,33-as, 0,5 literes, 1 literes és a 2 literes termékeken találhatták meg a fogyasztók.

coca-cola-megoszthatod

A vállalat azokra is gondolt, akiknek a keresztneve nem került rá a palackokra. Ők egyedi feliratú Coca-Cola-t csináltathattak júniustól augusztus végéig, az ország több pontján is megjelenő eseménysorozaton. A vásárlók kérései alapján több mint 100 000 különleges, egyedi feliratos Coca-Cola-s doboz készült.

Az interneten, a legismertebb közösségi oldalon szinte megszámlálhatatlan az üdítővel pózolós képek száma. A hivatalos, http://nekedisegycocacola.hu oldalon keresztül 38 000 látogató küldött virtuális üdítőt barátainak. Ezzel a megosztási számmal a régióhoz tartozó 23 ország közül a 3. helyen állunk. Legtöbben a Tesó és a Szerelmem beceneveket küldték el egymás üzenőfalára, eközben az online közösségben a legnépszerűbb keresztnév az Alexandra volt.
(BrandTrend)