A hazai és nemzetközi marketing szakma jeles képviselői öt kategóriában díjaznak és két különdíjat osztanak ki.
2013-ban ismét nemzetközi zsűritagokkal bővül a direkt marketing szakma rangos versenye. A nevezéseket hét fős szakmai zsűri bírálja el, a magyar delegáltak mellett osztrák, és belga szakemberek szeptember 27-ig várják a nevezéseket, a beérkezett kampányokból pedig Best of region különdíjat is kiosztanak.
A zsűri tagjai:
– Grósz Judit, Microsoft, DPE Lead Fejlesztési és platform üzletág-igazgató,
– Táncsics András, Magyar Posta, termékmenedzsment-igazgató,
– Hevesi László, Grey/G2, Chief Creative Officer,
– Erdélyi Zsolt (Általános Művek),
– Szerényi Szabolcs, Kreatív, szerkesztő
– Benjamin Ruschin, Vice President of Austrian Direct Marketing Association & Managing Director of Vienna Digital,
– Ivan Vandermeersch, Federation of European Direct and Interactive Marketing, Secretary General.
A versenyen a Legjobb integrált kampány különdíját is kiosztják, melyet a szövetségben található tagozatok vezetői ítélnek oda. A versenyre minden olyan kampány nevezhető, melyek a 2012.01.01. és a 2013.06.15. közötti időszakban valósultak meg.
Nevezési kategóriák:
Leginnovatívabb kampány
Legkreatívabb kampány
Leghatékonyabb kampány
Legjobb Direct mail
Best Mobile Solution
ővebb információk a www.goldendove.hu oldalon.
(BrandTrend)