Kategória: Aktuális.

Dely Gábor szakmai pályafutását a  BBDO Budapestnél kezdte, ahol account executive-ként print, internet és outdoor kampányok koordinálásával, valamint email és banner fejlesztésekkel foglalkozott. Legfontosabb ügyfelei közé tartozott a Pepsi, a Chrysler, a Motorola, illetve a Raiffeisen Bank.

Később pályáját Londonban, az e-Dialog UK-nél folytatta. Az Angliában töltött évek során elsősorban nemzetközi és regionális kampányok vezetéséért volt felelős, dolgozott többek között a British Airways-nak, a Dell-nek, a Philips-nek, valamint az Expedia-nak.

2011  júniusa óta dolgozik az Allegro Group HU Kft-nél,  feladata a Vatera, a TeszVesz, a Grando és a lealkudtuk.hu oldalakhoz tartozó email marketing tevékenység stratégiai tervezése, CRM megoldások bevezetése és felügyelete, az email küldő rendszer felügyelete és fejlesztése, valamint projektmenedzsment.

A DIMSZ Email marketing tagozata 2013 elején alakult, tagjai: Aegondirekt – EgoMedia, Allegro Group HU, Bin, Bisnode Magyarország, Crane, Damjanovich Nebojsa, Datahouse Central Europe, Hírek Média, Invitel, M.C. Direct, Multicom, Proaktív Tanácsadás, Origo, Protopmail, Visionline – edima, Wanadis – Maileon, Wangaru Média. , a szakembert a márciusi közgyűlésen a DIMSZ elnökségi tagjai közé is beválasztották.