Kategória: Aktuális.

„A mai családok érdeklődése rendkívül sokszínű, ezért összevont, komplex tartalmakra van szükség – magyarázza Stuart Snyder, a Turner animációért, valamint a fiatal felnőtteknek és a gyerekeknek szánt tartalmakért felelős részlegének elnöke és operációs igazgatója.

Mixels-teaser

A Cartoon Network és a LEGO Csoport közös vállalkozás keretében új, eredeti ötletre épülő, komplex élményt kínáló márkát hozott létre, mely  animált tartalomból (elsősorban kisfilmek), gazdag digitális játékélményből és gyűjthető építőjáték koncepcióból áll. A kreatív és váratlan fordulatokat tartalmazó történetek, amelyekben a Mixels szereplők legókockák módjára keveredhetnek egymással, a Cartoon Network csatornán és a  www.cartoonnetwork.com weboldalon lesznek láthatók. Az elérhető áron kínált, gyűjthető LEGO minifigurák bevezetésére három fázisban kerül sor 2014-ben, de eredeti mobilalkalmazás formájában is megelevenedik a Mixels világa.

A két vállalat akkor fogott össze, amikor a Cartoon Network Studios olyan új eredeti tartalmat kívánt alkotni, amely a LEGO játékok sajátosan nyitott világán alapszik, miközben a LEGO Csoport éppen egy aprócska lényekre épülő koncepción dolgozott: így született meg a Mixels. „A Cartoon Network Studios új mérföldkőhöz érkezett az eredeti szellemi tartalmak fejlesztése terén” – fejti ki Rob Sorcher, a Cartoon Network tartalomfejlesztési igazgatója.

Ebben az izgalmas új vállalkozásban a Cartoon Network Studios lesz a történetvezetés, az animáció és a digitális tartalom felelőse, a Cartoon Network Enterprises pedig a Mixels nem játékfigurákra vonatkozó licenceit kezeli majd. A LEGO Csoport feladata a Mixels játékfigurák tervezése, gyártása és forgalmazása, valamint LEGO Mixels hivatalos kiadványok gondozása lesz.                                       (BrandTrend)