Kategória: Aktuális.

A Draftfcb kampánya a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség 2012-es Golden Dove versenyén érdemelte ki el a Leginnovatívabb kampány címét, az Aranypengén pedig bronz pengét nyert.

„A kampány elsődleges célja a Chevrolet 4 új modelljének széleskörű bemutatása volt nyílt kihelyezéseken, illetve fontos szempont volt a személyes márkaélmény nyújtása és a márkaismertség növelése. Fontos cél volt továbbá az adatbázis építés, valamint tesztvezetések generálása” – tette hozzá Csomor Tamás, a Draftfcb ügyvezetője.

A kampány elemei voltak: dealeri sajtóhirdetések, rádió spotok a helyi rádiókban, valamint  plázákban, központi és dealeri  eDM, bannerek a központi és dealeri Chevrolet weboldalakon, Facebook aktivitás/posztok, SMS-ek, valamint a helyszínen POS anyagok és szórólaposztás.

echo

Az ECHO gyökerei 1929-ig nyúlnak vissza, kezdetben a Best Direct Mail címet lehetett elnyerni, a következő évtizedekben a marketing szakma változásával az Echo Awards is komoly átalakulásokon ment keresztül. 1979-ben vált a direkt marketing szakma teljes területét felölelő, minden médiumra kiterjedő versenyévé, így napjainkra az ECHO a legnagyobb múlttal rendelkező nemzetközi verseny lett.

A Golden Dove nyertesei jövőre is az ECHO második fordulójába kerülnek be. Az idei Golden Dove versenyre a hazai kampányok mellett nemzetközi nevezéseket is várnak, minden olyan kampány nevezhető, melyek a 2012.01.01. és a 2013.06.30. közötti időszakban valósult meg.

A DIMSZ szeptember 20-ig várja a nevezéseket, a beérkezett kampányokból pedig Best of Region különdíjat is kiosztanak.

„Magyarországról utoljára 2008-ban a Café Connection munkája került shortlistre, és még ugyanebben az évben beválasztották az ECHO zsűrijébe Nádassy-Bátor Mariannt, a Café Connection kreatívigazgatóját, így a magyar direkt marketing szakma most ismét bizonyíthat nemzetközi környezetben is – nyilatkozta Vámos-Hegyi Attila, a DIMSZ elnöke és egyben az ECHO magyarországi nagykövete.
(BrandTrend)