Kategória: Aktuális.

A korábban a McDonald’s, Friesland (Pöttyös), Szerencsejáték Zrt., Henkel, Vodafone, Bricostore, Volkswagen és az Unilever márkáival is dolgozó Lénárd György (36) személyében új art directorral bővült a Human Telex Reklámügynökség kreatív csapata. A szabadúszóként saját projekteket is megvalósító szakember ügynökségi karrierjének fontos állomását jelentette többek között a DDB 2003 és 2008 között, majd 2009-2011-ben a Cre-Vision Reklámügynökségben, a kreatívosztály vezetőjeként folytatta, ezután a Hung-Ister Zrt-nél töltötte be az art directori pozíciót.

lenard-gyorgy-human-telex

„Mindig arra törekedtem, hogy olyan munkahelyet válasszak, amely fejlődési lehetőséget jelent, kihívásokat támaszt. A szemléletemet például a kifejezetten a hazai kortárs művészeti kiadványokkal és katalógusokkal foglalkozó Hanga Kiadóval való közös munka alapozta meg, a nemzetközi ügynökségi világban a nagy márkákkal való együttműködést, míg a kisebb cégeknél a munkaszervezés, irányítás, tendereken való indulás világát ismertem meg. A Human Telex Reklámügynökség változatos feladatkört kínál, például a sör márkák és gasztronómiai fesztiválok újdonságot jelentenek számomra. Emellett a cég – mint a neve is mutatja – emberléptékű: szabadabb kezet biztosít és nyitott az új gondolatokra, lehetőség van egy-egy munka végigkísérésére is, amely szempontokat nagyon fontosnak tartok” – emelte ki Lénárd György.
(BrandTrend)

 

Hajnal Tamás, a Human Telex Reklámügynökség kreatív és stratégiai igazgatója hozzátette: az új szakember nem csak alapos, lelkiismeretes hozzáállást, hanem új látásmódot is hozott a kreatív csapatba.