Kategória: Aktuális.

Az „Open Your World” koncepció részeként bemutatkozó „Legendás Utazás” c. aktivitás célja az volt, hogy a sörmárka elsődleges célcsoportjának tartott férfiakból kihozzák a bennük rejtőző kalandort, és rávegyék őket arra, hogy új és izgalmas kihívásokat keressenek. A kampányt az amszterdami Wieden+Kennedy ügynökség készítette a HEINEKEN megbízásából.

A Magyarországon is mémmé vált „A jelölt” c. film egy rendhagyó HEINEKEN állásinterjút mutat be, amelynek során az állásra jelentkezetteknek számos extrém helyzetben kell bizonyítaniuk rátermettségüket. A film nemcsak hazánkban volt sikeres, hiszen világszerte több mint 2,8 millióan nézték meg az interneten, mindössze 7 nap alatt. A kampány a Publicis Italy és a londoni Edelman médiaügynökség együttműködésében készült.

A versenybírák díjazták a HEINEKEN dizájn és innováció iránti elkötelezettségét is. A futurisztikus igNITE fantázianéven futó aktivitás, mely a zene ütemére villódzó söröspalackokat vonultatott fel, ezüstérmet érdemelt a fesztivál „Kiállítás és rendezvény” kategóriájában. A fiatal magyar tervezők fantáziáját is megmozgató „A jövő palackja”, és a 2013-as Milánói Divathéten bemutatott „A lehetőségek fala” c. aktivitások pedig ugyanebben a mezőnyben bronzérmet hoztak el.

A Cannes Lions Reklámfesztivál a világ legjelentősebb reklámos seregszemléje, amelyre az idén 92 országból összesen 35 000 nevezés érkezett.

heineken

Alexis Nasard, a HEINEKEN nemzetközi marketing vezérigazgató-helyettese a díjkiosztó után így nyilatkozott: „Rendkívül örülünk az elismeréseknek. Kreatívnak lenni mindig kockázatos, de ezek a díjak – és ami még fontosabb: a vásárlóink döntései – azt bizonyítják, hogy érdemes vállalni ezt a kockázatot. Nagyon hálás vagyok ügynökségi partnereiknek és kollégáimnak azért, hogy nemcsak a tőlük elvárt színvonalas kreatív ötleteket szállították nekünk, ezzel mindig magasan tartva a lécet, hanem mindvégig úgy dolgoztak, hogy figyelembe vették márkáink szempontjait is.”(N