Kategória: Aktuális.

A Magyar Jeti Zrt. a sajátos hangvételű hazai híroldal, a !!444!!! képviseletében csatlakozott az interaktív hirdetési iparágat képviselő szervezethez, mert meggyőződésük, hogy az IAB Hungary tagjaként nagyobb rálátást nyerhetnek a hazai digitális piacra. Részt kívánnak venni az iparág jövőjének alakításában, és lehetőséget látnak abban, hogy együtt tudnak gondolkozni a piac minden szegmensének – média, ügynökségi, hirdetői és egyéb szolgáltatói területeknek – legfontosabb cégeivel, szakembereivel.

Kardos Gábor, a Magyar Jeti Zrt. vezérigazgatója 2012 októbere óta tagja az IAB elnökségének, részt vett a ciklus stratégiájának kidolgozásában.

A GF Social Media startup alapokból kiépített grassroot digitális ügynökség, amely közösség építési core kompetenciával rendelkezik. Ez magába foglalja a social média alkalmazások kitalálását, fejlesztését, valamint a tartalmi és műszaki üzemeltetését. Az ügynökség tagjai összesen 20-25 év digital ügynökségi, online média és nemzetközi piacépítési tapasztalattal bírnak, és a tagok valamennyien lelkes geekek & startupperek.

„Az IAB-hoz való csatlakozással, szeretnénk erősíteni a közösségi média és a startup szféra kapcsolatát a hazai és nemzetközi digitális hirdetési piaccal és elősegíteni a bennük rejlő lehetőségek minél szélesebb kiaknázását, mert fontosnak tartjuk az iparág összefogását a digitális megoldások nagyobb látótérbe kerülését és az online reklámpiac további fejlesztését.„- mondta el Müller Tamás ügyvezető, aki több mint 18 éves online és digitális területen szerzett tapasztalattal rendelkezik.
(BrandTrend)