Kategória: Aktuális.

Az új kártyák tervezésekor a Budapest Bank arra törekedett, hogy a bankkártyák jól megkülönböztethetőek, egyediek legyenek, és kifejezzék a mögöttük álló szolgáltatásokat is. A bank szakemberei szerint a plasztikok külseje fontos az ügyfelek számára, hiszen olyan tárgyakról van szó, amelyeket egyre gyakrabban használnak a mindennapokban.

A kártyák négy év után kapnak új külsőt.  Újdonságként több plasztik éle is feltűnő, piros színt kapott, amely elsősorban praktikus célokat szolgál, ez által ugyanis a kártya birtokosa könnyebben megtalálja azt a tárcájában.

budapest-bank-bankkartya-dizajn

A bank a kártyákat különleges megoldásokat alkalmazva igyekezett egyedivé tenni, így azok nemcsak a plasztik mögött álló szolgáltatásokat, de egyfajta stílust is jelképeznek. Az új, fiataloknak szóló Play számlacsomag mellé például olyan betéti kártya jár, amelynek fő arculati eleme egy különleges felületkezeléssel kialakított bakelit lemez – a számlacsomag birtokosai ugyanis ingyen használhatják a bank és a Universal Music lemezkiadó által kialakított online streaming szolgáltatást. A prémium ügyfélkör által kedvelt Aranykártya eleganciát, a Befektetési kártya határozott, letisztult elemei pedig dinamikus életstílust közvetítenek.

Zsoldics Arthur István, a pénzintézet lakossági számlavezetési szolgáltatásainak vezetője elmondta: „A Budapest Bank folyamatosan frissíti pénzügyi termékeit, hogy megfeleljen ügyfelei változó igényeinek, és olyan szolgáltatásokat nyújtson számukra, amelyekre valóban szükségük van. Mivel a bankkártya az egyetlen kézzel fogható tárgy, amely kifejezi ezeket a szolgáltatásokat, fontosnak tartottuk, hogy betéti kártyáink olyan külsőt kapjanak, amelyek magukban foglalják mindazt, amit ügyfeleinknek nyújtunk: azaz az innovációt, az emberközeliséget és az egyedi élményeket.”

A Budapest Bank folyamatosan cseréli le korábbi bankkártyáit: a 2013. július 1. után lejáró kártyák helyett már a megújult plasztikokat kapják az ügyfelek.
(BrandTrend)