Kategória: Aktuális.

Rekord mennyiségű személyre szóló címkét gyártott Indigo WS6000 digitális nyomdagép sorozatával a Coca-Cola eddigi legnagyobb személyre szabott imázs kampányához a HP.

share_a_coke_cimke

A 32 európai országában futó kampány célja, hogy a Coca-Cola fogyasztóival közvetlen kapcsolatot alakíthasson ki.

Az ikonikus Coca-Cola logót a 150 legnépszerűbb utónév, becenév vagy szeretettel kapcsolatos kifejezésre cserélték a Coca-Cola, Coca-Cola Light és Coca-Cola Zéró palackokon a kampányban résztvevő országokban.

A gyártás során a hagyományos nyomtatási technológiát kombinálták a HP Indigo digitális nyomtatási technológiával, hogy 800 millió kiváló minőségű perszonalizált címke készülhessen a kampányhoz.

hp-coke-cimke-nyomdagep

A projektet a dalfseni központú holland címkekészítő vállalat, az ESHUIS, ügyvezető igazgatója, Peter Overbeek vezette. A Coca-Cola kampányához nyolc címkenyomó céget bíztak meg Európa szerte, akik összehangolták a 12 HP Indigo digitális nyomdagépen zajló gyártást.  A nyomdagépek 3 hónapon keresztül, napi 24 órájában üzemeltek, így sikerült 800 millió címkét legyártani.  Ez rekord mennyiséget jelent a HP Indigo WS6000-es sorozatú digitális nyomdagépek eddigi használatában.

„A hónapokon át tartó folyamatos nyomtatás során a HP WS6000 digitális nyomdagépek bizonyították, hogy rendkívül megbízhatóak. Ennek köszönhető a rekord produktivitás, és a 86 százalékosan kihasznált üzemidő. Egy HP Indigo digitális nyomdagépeket használó masszív európai hálózattal a Coca-Cola-hoz hasonló márkák lehetőségei végtelenek.”- mondta Peter Overbeek, az ESHUIS ügyvezető igazgatója.

A címke statikus elemeit nyomták ki elsőként hagyományos nyomdatechnikát használva 38 mikronos BOPP szalagcímkére. Ezekre kerültek fel később a nevek, ehhez HP Indigo WS6000 szériájú digitális nyomdagépeket használtak. A tökéletes egység érdekében a projektben résztvevő összes nyomdagép azonos konfigurációval és beállításokkal futott.

Emellett, a szín konzisztencia érdekében a HP Indigo megalkotta a Coca-Cola VÖRÖS tintát. Ez a tinta volt a referencia az összes hagyományos és digitális nyomdagép számára a kampány során, továbbá ez lesz a Coca-Cola referenciaszíne a jövőben is.

„Óriási lehetőség, hogy személyre szóló csomagolással tűnhetnek ki márkák a többi közül a polcokon”- mondta Alon Bar-Shany, a HP Indigo üzeltág elnök helyettese és vezérigazgatója. „A HP Indigo digitális nyomdagépek bizonyították, hogy hosszú gyártási időt igénylő feladatok során is jól teljesítenek. Egy ilyen volumenű projekt időben kivitelezhető ezekkel a gépekkel úgy, hogy a Coca-Cola minden márkaelőírásának sikerült megfelelnünk.”
(BrandTrend)