Kategória: Aktuális.

A távozó Oladele Ajayit a holland Joris Huijsmans váltja, aki Szingapúrból érkezik, ahol az Asia Pacific Breweries (APB) integrációs menedzsereként dolgozott a Mexikóban töltött éveket követően. További szervezeti változás, hogy a marketing igazgatói pozícióba Jan-Willem van Wensem kerül Bram Westebrink után, aki a HEINEKEN holland leányvállalatánál folytatja pályafutását.

Joris_Huijsmans-Heineken

Mexikóban Joris Huijsmans nevéhez fűződik a FEMSA Cerveza és a HEINEKEN integrációja, majd később a Cuauhtémoc Moctezuma vállalat igazgatósági tagjaként felelősségi körébe tartozott a Trade Marketing, a Nemzeti Láncok és a vállalat 10 000 boltot számláló kiskereskedelmi hálózatának irányítása. Ezt megelőzően Hollandiában a HEINEKEN országos értékesítési és disztribúciós igazgatójaként dolgozott. Joris Huijsmans 1993-ban szerezte diplomáját a Leideni Egyetemen.

„Erős piaci pozíciójának köszönhetően a HEINEKEN Hungáriának és Magyarországnak kiemelt szerepe van a HEINEKEN vállalatcsoporton belül. Magyarország legerősebb sörmárkájának tulajdonosaként elsőszámú feladatomnak tekintem, hogy ebben a kihívásokkal teli piaci környezetben megőrizzük az előző évek lendületét és céljainkat összehangoljuk a minőség, a vevőink, a márkáink és munkaközösségünk iránti elhivatottságunkkal” – mondta Joris Huijsmans vezérigazgató.

Joris Huijsmans Oladele Ajayit váltja, aki mostantól a HEINEKEN globális szervezetében tölt be ügyvezető igazgatói pozíciót és az Afrika-Közel-Kelet régióért felel. Oladele Ajayi 2010-től irányította a HEINEKEN Hungáriát vezérigazgatóként. Magyarországi munkája során szem előtt tartotta, hogy a vállalat értéket teremtsen termékeivel, a nyújtott szolgáltatásaival és kommunikációjával is. Stratégiája hozzájárult a sörpiac csökkenésének megállításához és a vállalati portfóliójának megerősítéséhez. Olyan innovatív kezdeményezéseket támogatott, mint a radler és cider (Strongbow Gold) kategóriák fejlesztése. Irányítása alatt lett piacvezető a Soproni sör.

Változás következett be a marketing igazgatói pozícióban is, ahol a karrierjét Hollandiában folyatató Bram Westenbrinket Jan-Willem van Wensem váltja.

Jan-Willem_van_Wensem-Heineken

Az új marketing igazgató a Dél-Afrikai Brandhouse Sör-Portfolió Menedzseri pozíciójából érkezett, ahol vezetői irányítása alatt lépésváltás történt a sör portfolió teljesítményében a piacon s a vállalat piaci részesedése is nőtt a „győztes prémium” stratégiájával. Jan-Willem van Wensem 1996-ban csatlakozott a HEINEKEN-hez. Hollandiában először mint a sörkülönlegességekért felelős márka menedzser, majd nemzetközi üzleti menedzserként dolgozott. 2002-ben a Kelet-Karibi térség területi menedzserévé nevezték ki Puerto Rico-ban, majd ország menedzser pozíciót töltött be a HEINEKEN chile-i vállalatánál.

Bram Westenbrink távozó marketing igazgató a továbbiakban a HEINEKEN Holland leányvállalatánál folytatja pályafutását, szintén marketing igazgatói pozícióban.
(BrandTrend)