Kategória: Aktuális.

Integrált kampányt készített az Allianz Austria számára a Grey/G2, amely az életviteli és pénzügyi tanácsokat adó Life Check terméket népszerűsítő tévészpotokból, illetve online aktivitásból tevődik össze. Utóbbi központi elemében, az Allianz Austria weboldalán található, 360 fokos kamerával felvett, látványos interaktív filmben egy Life Check ügynök igyekszik elmondani a termék előnyeit, miközben egy igen komoly hullámvasúton ül. A hullámvasút ezen túlmenően a két tévészpot egyikében is szerepel.

A 360 fokos felvételt rendkívül megnehezítette, hogy orsóban, hurokban, spirális csavarban nagy sebességgel száguldó kocsira kellett felszerelni az operatőr nélkül is működő kamerát úgy, hogy egyrészt biztonságos legyen, másrészt az utómunka során tökéletesen összeilleszthető képeket rögzítsen. A szokványosnak közel sem mondható munkában az Escape Media segítette a Grey/G2 csapatát. Speciális, direkt a projektre készült rögzítést és technikát kellett alkalmazni, mert hasonló körülmények között, 360 fokos kamerával eddig még senki nem forgatott reklámfilmet.

A különleges készülékkel rögzített, interaktív film – amelyben a kamera az egér segítségével mozgatható, s ezáltal  menet közben körül tudunk nézni a hullámvasúton.
(BrandTrend)