Kategória: Aktuális.

Júliustól külső hirdetők számára is megnyílik a hazai affiliate rendszere, az AdBox. A Sanoma Media partnerprogramja az egyedülálló Scarab Research technológiának köszönhetően folyamatosan figyel, leköveti a felhasználók érdeklődési köreit, személyre szabott ajánlatokat jelenít meg és képes akár megháromszorozni a webshopok forgalmát. 

A partnerprogramhoz bármely online médiafelülettel rendelkező cég vagy magánszemély csatlakozhat. A jelenleg több mint  félezer kisebb és nagyobb médiapartnerrel működő hálózat napi 300 000 egyedi látogató elérését teszi lehetővé. A rendszer dinamikusan fejlődik, a tervek szerint szeptemberre már 2000 partnert tudhat magáénak.

Az affiliate programok egyik legnagyobb kihívása az, hogyan lehet minél pontosabb adatokat szerezni a felhasználók szokásairól.

A Scarab Research technológia segítségével az AdBox a hazai piacon egyedülálló módon érdeklődés-alapon targetál: beazonosítja a látogatókat, feltérképezi viselkedési szokásaikat és az őket érdeklő témákat, ez alapján bekategorizál, majd az érdeklődési körüknek megfelelő hirdetéseket jeleníti meg.

„A digitális lábnyomok segítségével a rendszer folyamatosan frissíti az adatokat a felhasználókról. Így valós, napra pontos aktuális érdeklődés alapján tudunk személyre szabott hirdetéseket kínálni” – magyarázza a technológia egyediségét Rácz István, a Sanoma online marketingvezetője. „Bár ma még nem az Adbox a legnagyobb hazai affiliate hálózat, de bizonyosan a leghatékonyabb” – teszi hozzá Rácz. Az elmúlt hónapok statisztikái alapján ez a technológia képes ugyanakkora megjelenésből háromszor akkora átkattintást szállítani a hirdetőnek, sőt, e-kereskedelmi tekintetben ezt a növekedést megtartja a konverziók, vásárlások szintjén is.

Az AdBox hirdetői az elmúlt féléves tesztidőszakban a Sanoma Media tranzakciós termékei közül kerültek ki, július 1-től azonban más hirdetők számára is megnyílik a lehetőség. A hirdetők teljesítmény alapon fizetnek jutalékot a partnerek számára, ezért az AdBox kifejezetten ideális hirdetési platform lehet például a kis- és középvállalkozások és a startupok számára.
(BrandTrend)