Kategória: Aktuális.

„A márkanév és arculat fontos kifejezőeszközei annak, hogy megmutassuk kik vagyunk és mit képviselünk. A választott jelmondat kifejezi azt a törekvésünket, hogy szakmai munkánk ne csak ügyfeleink számára teremtsen értéket, hanem hozzájáruljunk a minket körülvevő üzleti környezet jobbításához is” – mondta Havas István, az EY magyarországi vezérigazgatója.

ey
2013. július 1-jétől a nemzetközi tanácsadó cég neve világszerte EY-ra változott. Ezzel párhuzamosan módosult a vállalat logója és teljes arculata is. A cég jelmondata az új pénzügyi évtől kezdve: “Building a better working world”.

2013. július 1-jétől az amerikai Mark Weinberger tölti be az EY globális elnök-vezérigazgatói tisztségét. Az 51 éves szakember korábban a nemzetközi tanácsadó cég globális, illetve az amerikai régióért felelős vezető adópartnere volt. Vezető üzleti tanácsadó partnerként a vállalat több kiemelt ügyfeléért felelt, valamint tagja a cég számos nemzetközi vezető testületének. A szakember George W. Bush kormányában az amerikai államkincstár alelnöki tisztét töltötte be, a Clinton-kormányzat alatt pedig a társadalombiztosítási bizottság tagja volt.

„Megtiszteltetés számomra, hogy egy ilyen, nagyon dinamikus időszakban vezethetem ezt a céget, és izgalommal tekintek ez előttünk álló kihívások elé. Az EY olyan rendkívül inspiráló történelemmel büszkélkedhet, amely több mint egy évszázadra nyúlik vissza. Az évtizedek alatt olyan elismertséget sikerült elérnünk, amely a minőségen, a bizalmon és az integritáson alapul. Erre a történelemre és reputációra alapozva építjük a jövőnket” – mondta Mark Weinberger.

A vezető Jim Turley-t váltotta a globális elnök-vezérigazgatói székben.
(BrandTrend)