Kategória: Aktuális.

Az EFFIE reklámhatékonysági versenyt idén 12. alkalommal rendezi meg a Reklám Világszövetség (IAA) Magyar Tagozata és a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ).

A nevezési időszak május 6-án indult, a versenyzők 12 kategóriában küldhetik be a pályázati anyagokat.

Az elmúlt két EFFIE-n bevezetett és népszerűvé vált kategóriákba idén is lehet nevezni: a „Big marketing idea” kategóriába olyan újszerű, eddig nem alkalmazott marketing megoldások bemutatását várják, amelyek döntően hozzájárultak a hatékony eredmény eléréséhez, a „Hosszú távú hatékonyság” kategóriában olyan kampányokat fogadnak el, amellyel a pályázó minimum három évig tartósan kiemelkedő eredményeket tud felmutatni. A „Kis költségvetésű kampány” kategóriába gazdasági célú, 5 millió forint alatt megvalósult kampányokkal lehet nevezni.

A pályázatok leadásának határideje 2013. június 17.

A nagy érdeklődésre való tekintettel idén is lesz EFFIE workshop, 2013. május 16-án a Sanoma Media székházában, ahol az EFFIE Felügyelő Bizottságának tagjai, zsűritagok, nyertes kampányok alkotói látják el hasznos információkkal a pályázni szándékozókat. Az EFFIE workshop programja elérhető a hivatalos honlapon.

A EFFIE-re érkező pályázati anyagokat a szokásos értékelési folyamatnak megfelelően több mint 100 neves szakemberből álló zsűri szeptember elején bírálja el szigorú pontrendszer alapján. Az ünnepélyes díjátadó gálát október közepén rendezik meg. A tavalyi EFFIE gálán 40 díjat osztott ki a zsűri, a leghatékonyabb kampánynak járó platina díjat a Heineken Hungária „Soproni – márkaépítés a piacvezető pozícióért” kampány nyerte, melyet a White Rabbit és a Brand Connection reklámügynökségek készítettek.

effie-workshop-2013
(BrandTrend)