Pelé a futball legenda vezető szerepet fog játszani a Brazíliában megrendezésre kerülő 2014- es foci VB-n és a 2016-os nyári olimpiai játékokig tartó időszakban. Az üzletet a Legends 10, Pelé exkluzív globális ügynöksége a a MediaCom Sport-tal együttműködésben tárgyalta le.
A Volkswagen 60 éves braziliai jelenlétét ünneplő kampány első eleme Pelére épül, illetve egy csapat brazil futball ikonra mint Roberto Rivellino (Rivellino), Raí Souza Vieira de Oliveira (Rai), Lucas Rodrigues Moura da Silva (Lucas) and Neymar da Silva Santos Junior (Neymar).
A nyitó spot címe “Inova Neymar” ami az innovációkra, történelmi párhuzamokra épít a Volkswagen és a brazil foci között, kezdve Pelétől, ami a VW Bogár piacra kerülésének időszaka, Neymar, Jr. – ig, aki a mostani és eljövő Volkswagen modellek képviselője. A kampány későbbi elemei lesznek például egy különleges sajtóhirdetés és egy új Volkswagen YouTube csatorna a Volkswagen márka dizájn és innovációjának támogatására.
Pelé a mindennapokban is képviseli majd a Volkswagen márkát, VW-kat is fog vezetni és különleges rendezvényeken is részt fog venni.
A Volkswagen a foci szponzorációban erősen jelen van Brazíliában is, ahol 2009 óta a brazil válogatott szponzora.
“Brazilként büszke vagyok arra, hogy egy olyan márka, mint a Volkswagen márkanagykövete lehettem. Az elmúlt 60 évben a Volkswagen számos innovációval szolgált, és jelentett támogatást a brazil családoknak. Saját “üzleti célom” mindig a győzelem, a pontszerzés volt, a Volkswagennel a nyerő csapatnak játszom.”- mondta Pelé.
“Egy sikeres vállalatként tiszta üzleti célod kell, hogy legyen vagy ahogy a fociban mondják, egy precíz és erős rugás és egy képesség a “a versenytársak kicselezésére”, – mondta Thomas Schmall, Volkswagen do Brasil elnöke. “Hihetetlenül szerencsések vagyunk a nyerő alkalmazotti csapatunkkal és vonzó termékeinkkel: és egy csapat nagy sztár, mint Pelé, aki folyamatosan futballtörténelmet ír a világnak.
“Ki képviselhetné hitelesebben a Volkswagen 60 éves jelenlétét Brazíliában, mint Pelé a század legnagyobb sportolója. Pelé és a világ vezető autógyárának együttműködésével, két globális ikon márka lett összekötve” -tette hozzá Marcus John, a MediaCom Sport globális vezetője.
(BrandTrend)