Kategória: Aktuális.

Májustól augusztusig Magyarországon is hazai keresztnevekkel és becenevekkel helyettesítik a Coca-Cola feliratot a palackokon és a dobozos üdítőkön.

CC COnnect 500 mldavid

A márka eddig is ismert volt meglepő lépéseiről, 1928-tól a legrégebbi szponzora az újkori Olimpiai Játékoknak. A világon először kértek fel ismert embert arra, hogy egy márka reklámarca legyen és a Coca-Cola szerepeltetett először színes bőrű embereket reklámjaiban. Közkedveltségének köszönhetően a Coca-Cola volt az első termék, amelyik megjelent az amerikai Time magazin címlapján.

CC CAN Connect Haver packshot 130419A május 8-án 127. születésnapját ünneplő Coca-Cola most ismét egy nagyot lép előre. A világmárkák közül először vállalta fel, hogy márkanevét fogyasztói nevére cseréli fel a boltokban kapható termékei csomagolásának egyik oldalán egész Európában. Ez azért is nagy döntés, mert a titkos receptúra mellett a logo és márkanév képviseli a legnagyobb értéket a Coca-Cola vállalat számára. Az elmúlt egy és negyed évszázadban ez az első alkalom, hogy ekkorát változtattak a termékek megjelenésén.

2x2L CC Connect 2013 multipack LoRes 130313A legnépszerűbb magyar keresztnevek országszerte a Coca-Cola, a Coca-Cola light és a Coca-Cola Zero 0,5 literes palackjain jelennek meg. Emellett becenevekkel ellátott palackok is készülnek fél literes, valamint 1 és 2 literes kiszerelésekben. A 0,33 literes dobozos Coca-Cola-n hat, általános használatú gyűjtőnévre, ill. közkedvelt becenévre cserélik sajátjukat.

CCz Connect 2L PET Srácok packshot 130418Egy ilyen lépést csak egy olyan márka tehet meg, amelyiknek a termékét akár márkanév nélkül is felismerik a vásárlók, és amelynek hosszú időre visszanyúló személyes kapcsolata van a fogyasztóival. A Coca-Cola egyértelműen ilyen márka” – mondta Ferencz Enikő, My Coke szenior aktivációs menedzser. „Elsőként 2011-ben, Ausztráliában indítottunk egy hasonló kampányt, amely rendkívül sikeres volt. Azt szerettük volna, hogy a Magyarországon élő fiatalok arcán is viszontláthassuk azt a boldog mosolyt, amit egy saját, vagy barátjuk, családtagjuk nevével ellátott palackból közösen elfogyasztott Coca-Cola csal az arcukra.”

A Magyarországon forgalomba kerülő fél literes palackokon a 13 és 30 év közötti fiatalok körében leggyakoribb 150 keresztnevet találhatjuk majd meg, mint például Tamás, Miklós, vagy Eszter és Vera. A neveket az aktuális névadási statisztikák alapján válogatták össze, hogy minél többen megtalálhassák a nevükre szóló üdítőt.
(BrandTrend)