Kategória: Aktuális.

“Sajnos a 2012-es M Lista készítésekor az adatok feldolgozása közben kisebb adminisztrációs hiba történ néhány ügynökség pontjainak számításában. A hibát a lista készítői észlelték és az érintett ügynökségekkel történt konzultációt követően azonnal korrigálták. A hiba pontduplikációból fakadt, ugyanis a lista készítésének alapelve szerint egyetlen díjért egy adott mennyiségű pontszám adható, mely alaphelyzetben a nevezést jegyző ügynökségnek kerül jóváírásra, társnevezők megjelölése esetén ez a pontszám nem duplikálható (a nevező ügynökségnek azonban lehetősége van a díjért kapott pontjait társnevezővel megosztani). A hibát az okozta a 2012-es lista készítésekor, hogy véletlenül 7 esetben automatikusan, pontmegosztás helyett teljes mértékben jóváírásra kerültek mind a nevező ügynökségeknek, mind társügynökségeiknek egy azon díjért a pontok, ami így ezen esetekben pontduplikációt okozott.

A korrekciót követően a főlistán a 13. helyezett Mindshare hátrébb sorolódott és a főlistára 15.-ként 570 ponttal felkerült a HD, továbbá a változások hatására átrendeződött a médialista és kisebb mértékben, helycserékkel módosult az Effie és a kreatív ügynökségi lista is.
Az érintettektől elnézést kérünk!

A készítők nevében:
Macher Szabolcs a M Lista készítője / Aczél László MAKSZ elnök”

Az M-Lista súlyozása 2012

mlista_sulyozasa_2012_uj

M-Lista 2012 / Ügynökségek

mlista_ugynoksegek_2012_uj

* A MAKSZ elnökség szakmai állásfoglalása alapján az M Lista készítői az Arany Pengén és Portorozban scam okán 2012-ben kizárásra került Ogilvy alkotások további nevezésekből származó nemzetközi díjait és eredményeit a lista készítésekor nem veszik figyelembe.

M-Lista / Hatékonysági (EFFIE) lista 2012

mlista_effie_2012_uj

Szaklisták:

Kreatívügynökségek 2012

mlista_kreativ_ugynoksegek_2012_uj

Médiaügynökségek 2012

mlista_media_ugynoksegek_2012_uj

Digitális ügynökségek 2012

mlista_digitalis_ugynoksegek_2012_uj

Korábbi eredmények:

M-lista 2011

mlista_2011_regi_uj

M-lista 2010

mlista_2010_regi_uj

(BrandTrend)