Kategória: Aktuális.

Már megújult a Geomédia gasztrolapja, a több mint 70 ezres olvasótáborral rendelkező Vidék Íze most megjelenő, húsvéti száma.

geomedia_videk_ize

„Minden terméknek bizonyos időközönként meg kell frissülnie annak érdekében, hogy kiszolgálja az időközben megváltozott fogyasztói és piaci igényeket, illetve megtartsa és  növelni tudja elégedett fogyasztói számát, piaci részesedését. S bár a Vidék Íze minden szempontból egy igazi sikertörténet, hiszen, ha megnézzük az elmúlt éveket, szinte folyamatosan növekedett mind az eladás mind az olvasótábor, ennek ellenére mégsem ülhetünk a babérjainkon.”- nyilatkozta Vékey Zoltán, a Geomédia Kiadó egyik termékigazgatója.

A Geomédia portfoliójába tartozó életmód kiadvány, a Diéta & Fitnesz szintén jelentős változáson esett át.

geomedia_dieta_fitnesz
„A Diéta & Fitnesz az egyetlen olyan életmód magazin a hazai lappiacon, mely még havonta képes megjelenni és auditált eladási adatokkal bír” – nyilatkozta Horváth Dorka, a lap termékigazgatója. Mint elmondta, a mintegy 40 ezres olvasótáborral bíró újság szinte teljesen átalakult az elmúlt évben. Túl a látványos küllemi változásokon, a magazin tágabb betekintést nyújt a életvezetés különböző területein. “Sőt, az áprilisi szám egy baba-mama melléklettel is bővül, a témában legismertebb hazai blog, az Anyakanyar szakértőivel – Gubás Gabival és Farkasházi Rékával -, akik a március 26-án árusokhoz kerülő legfrissebb magazin címlapján is megjelennek majd” – tette hozzá a termékigazgató, aki kiemelte, hogy minden hónapban egy ismert ember lesz a “címlaplány”.

(BrandTrend)