Már megújult a Geomédia gasztrolapja, a több mint 70 ezres olvasótáborral rendelkező Vidék Íze most megjelenő, húsvéti száma.
„Minden terméknek bizonyos időközönként meg kell frissülnie annak érdekében, hogy kiszolgálja az időközben megváltozott fogyasztói és piaci igényeket, illetve megtartsa és növelni tudja elégedett fogyasztói számát, piaci részesedését. S bár a Vidék Íze minden szempontból egy igazi sikertörténet, hiszen, ha megnézzük az elmúlt éveket, szinte folyamatosan növekedett mind az eladás mind az olvasótábor, ennek ellenére mégsem ülhetünk a babérjainkon.”- nyilatkozta Vékey Zoltán, a Geomédia Kiadó egyik termékigazgatója.
A Geomédia portfoliójába tartozó életmód kiadvány, a Diéta & Fitnesz szintén jelentős változáson esett át.
„A Diéta & Fitnesz az egyetlen olyan életmód magazin a hazai lappiacon, mely még havonta képes megjelenni és auditált eladási adatokkal bír” – nyilatkozta Horváth Dorka, a lap termékigazgatója. Mint elmondta, a mintegy 40 ezres olvasótáborral bíró újság szinte teljesen átalakult az elmúlt évben. Túl a látványos küllemi változásokon, a magazin tágabb betekintést nyújt a életvezetés különböző területein. “Sőt, az áprilisi szám egy baba-mama melléklettel is bővül, a témában legismertebb hazai blog, az Anyakanyar szakértőivel – Gubás Gabival és Farkasházi Rékával -, akik a március 26-án árusokhoz kerülő legfrissebb magazin címlapján is megjelennek majd” – tette hozzá a termékigazgató, aki kiemelte, hogy minden hónapban egy ismert ember lesz a “címlaplány”.
(BrandTrend)