Kategória: Aktuális.

Magyarország kiemelkedő sportolóival és üzleti partnereivel együtt ünnepelt a Nike az Árkád bevásárlóközpontban. Az eseményen olyan jeles sportolók vettek részt, mint Kozák Danuta, Kovács Ági és Pars Krisztián. A rendezvényen többek között bemutatkozott a világ egyik legikonikusabb cipőjének legújabb, 2013-as fejlesztése, az Air Max 2013 is, amely a természetes mozgást hangsúlyozza. Emellett az Árkádban a vásárlók a legújabb és leginnovatívabb Nike termékekhez juthatnak hozzá.

Az újabb, bruttó 307 m2 alapterületű Nike-márkaüzlet nyitása a hazai kiskereskedelem ünnepnapja, hiszen a világ egyik leghíresebb brandje korábban kivonult a hazai piacról, azonban a Trimera Group-ban egy olyan megbízható partnerre talált, amely garantálja, hogy a Nike prémium üzletei piacvezető bevásárlóközpontokban jelenjenek meg Magyarországon.

„Nagyon boldogok vagyunk, hogy fél éven belül újabb üzletet nyithatunk Budapesten. A Nike köztudottan a legjobb termékeket, szolgáltatásokat és tapasztalatokat nyújtja a vásárlók számára világszerte. Az új budapesti márkaboltunk nagyszerű példája az ilyen irányú elkötelezettségünknek” – mondta Kai Bordel a Nike közép-kelet európai régiójának értékesítési igazgatója. 

„Ezzel az újabb sikeres boltnyitással még szorosabb lett az együttműködésünk a Nike-val. Fantasztikus látni, hogy ez a márka milyen népszerűségnek örvend mind Magyarországon, mind pedig az egész világon. Büszkék vagyunk, hogy egy ilyen különleges partnerrel dolgozhatunk együtt, és reméljük, a jövőben további közös projektek várnak ránk“ – tette hozzá Amit Tal, a Trimera Group elnöke.

Az új nemzetközi márkák megjelenése bizonyítja, hogy a kiskereskedelmet is sújtó világválság ellensúlyozására megfelelő stratégiát választott az ECE, hiszen a stagnálás helyett bővíti és megújítja az Árkád Budapestet.
(BrandTrend)